B2C-lead generation met white papers
Een telefoontje van een nieuwe klant, een mailtje met een offertevraag, een geanimeerd prospectiegesprek: nieuwe leads geven altijd een positief gevoel. Heb je – in jouw zoektocht naar nieuwe klanten – al eens aan een lead ad op social media gedacht? Uit de drie onderstaande cases en de adviezen van onze specialist in online communicatie Aline Ghys leer je hoe je contactgegevens – en dus B2C-leads – kan verzamelen met een white paper.
In marketing kan je mikken op de massa. Maar Aline gelooft meer in een gerichte aanpak: “Een campagne op reusachtige billboards of in prime time op televisie kost bakken vol geld. Dan is een lead ad veel toegankelijker: op Facebook en LinkedIn kom je met 50 euro al een heel eind. Zeker als je jouw lead ad precies richt tot een strak afgelijnde doelgroep.”
KL-Electro: airco-actie levert coole resultaten

InfraLigne: B2C-leads met ‘gezonde’ white paper

Sleep Design: B2C-leads dankzij white paper met slaaptips
