BETERE HR-COMMUNICATIE
Net zoals je klanten overtuigt om jouw producten of diensten te gebruiken, toon je sollicitanten aan de hand van je employer branding waarom jij de best mogelijke werkgever bent voor hen.
En dan begint het eigenlijk pas. Via sterke interne communicatie hou je de medewerkers betrokken en gedreven. Van onboarding tot opleidingen, van het beleven van de bedrijfsmissie tot het toepassen van de waarden. Je medewerkers zullen je bedrijf nooit in hun hart dragen, zolang jij niet hetzelfde doet met hen. Tijd dus om je employee journey onder de loep te nemen.
Als de reputatie van je producten en diensten het gezicht van je organisatie zijn, dan zijn je medewerkers de ziel.
Een krachtig werkgeversmerk valt op, spreekt aan en werkt als een magneet. Mensen zoeken een bedrijf met waarden, een duidelijke visie en missie.
Heb je één openstaande vacature of zoek je een heel team? Win de ‘the war for talent’ met een doordachte wervingsstrategie via de geschikte kanalen, gebaseerd op jouw bedrijfsidentiteit.
Stel jezelf op de juiste manier voor aan kandidaten voor wie je vacaturetekst het eerste contact met jouw bedrijf of organisatie betekent.
Zet je interne communicatie – een fundamenteel aspect van je personeelsbeleid – in om je medewerkers te verankeren en te laten doorgroeien. We maken samen een intern communicatieplan als leidraad om te weten welke boodschap je naar wie, via welk kanaal en op welk tijdstip communiceert.
Wil je alle neuzen in dezelfde richting? Breng je missie en waarden tot leven. Door een gemeenschappelijk doel verhoogt de betrokkenheid bij de organisatie.
Maak het verschil vanaf de eerste kennismaking met een kandidaat, dankzij een vlotte onboarding en creatieve en motiverende communicatie tijdens de loopbaan.