INTIEMERE PUBLIEKE RELATIES
“Het persbericht is dood”: deze bewering hoor je de laatste tijd wel vaker. Toch is het nog te vroeg om een rouwbericht te schrijven over het persbericht. Tegelijkertijd zijn er ook andere manieren om de publieke opinie te beroeren.
Samen met jou duiken we in klassieke en alternatieve methodes om de indrukken die er over jou bestaan in je voordeel te draaien.
Maak jouw merkverhaal waar.
"Als jij jouw verhaal niet vertelt, doet iemand anders het wel."
Krijg stevig vat op hoe anderen over jezelf of je organisatie denken. Met een persactie of een alternatieve PR-techniek om de publieke indrukken over jouw merk te sturen.
Trek de aandacht van journalisten, die de creativiteit van jouw persactie graag belonen met een artikel of item in het nieuwsbulletin.
Zet jezelf in de kijker en spreek als expert over je vakgebied op publieke kanalen.
Voorkom een sneeuwbaleffect, door tijdens de eerste uren van een crisis adequaat en krachtdadig te reageren.
Om specifieke stakeholders te bereiken, heb je een preciezer PR-wapen nodig dan met het grote kanon via de nieuwsmedia jouw publiek te bespelen.
Verfijn jouw interview- en non-verbale skills en train je jezelf om je boodschap overtuigend te brengen.