marketing

Seizoensbrochure licht op CC De Bogaard Als karton en fluo samenkomen Cultuurcentrum De Bogaard in Sint-Truiden trekt de aandacht van cultuurliefhebbers met een brochure die in het oog springt. Licht en donker Het binnenwerk van de gids toont kleurcontrasten die blijven boeien. Cultuur met een fluogeel randje Elke pagina lijkt wel gedipt in de opvallend …

Seizoensbrochure CC De Bogaard licht op Lees meer »

Expo over Limburgers in Congo en Congolezen in Limburg: van een gekleurd naar een aantrekkelijk kleurrijk verhaal. Bacongo Sterk met kleur We gebruiken drie treffende kleuren met sterke contrasten. In de lay-out komen telkens twee portretten samen. Die symboliseren de twee perspectieven van waaruit de tentoonstelling het verhaal vertelt. Error De foutmelding toont dat er …

Bacongo: een gekleurd naar een aantrekkelijk kleurrijk verhaal Lees meer »

Vastgoed communicatie in 4 fases OHase – Building Group Jansen Het woonproject oHase is een toonbeeld van rustige architectuur, met het vizier gericht op het zonnige zuiden en de rust van het water. Zicht op zee ‘op zijn Hasselts’, ingebed in het groen. Samen met de familie Jansen gingen we op zoek naar bewoners voor dit …

Thuis aan het water in OHase Lees meer »

‘Zonedenken’ brengt structuur in communicatie van RentMore RentMore De uitdaging​ RentMore is marktleider voor nieuwgebouwde appartementen op toplocaties in Brussel en Antwerpen. Door aandachtig te luisteren naar de specifieke wensen bieden ze een appartement dat past bij de persoonlijkheid van de bewoner(s). De RentMore-diensten en de expat-community garanderen een zorgeloos verblijf.   Bij een complexe …

Structuur in de communicatie van Rentmore Lees meer »

Wat als … je een communicatiebureau als marketingafdeling inzet? Avant Machinery AVANT Machinery is een sterk familiebedrijf, gespecialiseerd in de verkoop, verhuur en service van compacte grondverzetmachines en hoogtewerkers. Als dé invoerder van AVANT-knikladers en Leguan hoogtewerkers in België en Nederland, schakelde het bedrijf onze club in als hun gloednieuwe marketingteam. Wij kropen met veel …

Avant: het toppunt van een krachtige samenwerking Lees meer »

Bruisend Lommel Lommelse handelsvereniging Visueel bruisen Handelaarsvereniging Bruisend Lommel is voortdurend in de weer met kleurrijke initiatieven en aantrekkelijke acties om Lommel op de kaart te zetten als echte shopstad. Om die missie te ondersteunen, ontwikkelden we een vrolijke collagestijl die de veelheid in hun aanbod visueel weergeeft. voel het bruisen Tijdens het Lommels Ladies …

Bruisend Lommel Lees meer »

Sociaalste secretariaat legt troefkaarten op tafel CLB CLB Sociaal secretariaat maakt deel uit van de CLB Group en staat in voor de volledige sociale administratie van bedrijven. Van maandelijkse loonberekeningen tot aangiftes van bedrijfsvoorheffing. Om aan te tonen dat CLB alle troeven in handen heeft, lanceren ze een leerrijk kaartspel en een bijhorende online quiz …

Sociaalste secretariaat CLB legt troefkaarten op tafel Lees meer »

Rappen in radiospot voor jo-jo-Jonagold VLAM Zeg het met een lied Om de jongere doelgroep van de Jonagold-appel aan te spreken, doken we met enkele rijmende tieners de studio in voor een frisse radiospot. Graffiti-visuals trekken de hippe stijl van de campagne door. Bekijk de making of van de radiospot contacteer ons contacteer ons Geïnspireerd …

Rappen voor Jo-Jo-Jonagold Lees meer »

Origiwalls schitteren tijdens zomeractie BAJ Beton BAJ Beton en Idearté delen een voorliefde voor originaliteit. Terwijl BAJ al meer dan 30 jaar innovatief uit de hoek komt met hun betonpanelen in verschillende structuren en kleuren, riepen ze onze hulp in voor een even inventieve campagne en strategie rond de panelen. Zeg niet ‘betonpaneel’, maar … …

BAJ Beton schittert met Origiwalls Lees meer »

Nelissen introduceert ‘kleuren met karakter’ in de bouwsector Nelissen Steenfabrieken Nelissen Steenfabrieken – fabrikant van gevelstenen en gevelisolatiesystemen – is al 100 jaar lang een gevestigde waarde in Limburg. Wat begon als een lokaal familiebedrijf op de binnenlandse markt groeide uit tot een grote, internationale speler met een jaarlijkse omzet van meer dan 185 miljoen …

Nelissen introduceert ‘kleuren met karakter’ in de bouwsector Lees meer »

Benieuwd naar de kracht van duurzame communicatie? 

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars