Merk, product of dienst (her)lanceren

Citymarketing Stad Sint-Truiden Voor en door Truiense ambassadeurs 165 inwoners en experts, stadspersoneel en opinieleiders: deze ambassadeurs mochten tijdens 18 brainstormsessies samen broeden over citymarketing. Handgeschreven naamlogo Het lettertype is geïnspireerd op typografie uit het verleden, maar in een hedendaags en vernieuwend jasje. Bruin staat voor eenvoud, oprechtheid en natuur. Maar ook voor kwaliteit, kracht …

Citymarketing Stad Sint-Truiden Lees meer »

Wegwijs in kinderkanker Childcancer Dynamisch logo Open lettertype met lijnen die de weg wijzen voor ouders. Vrolijke en zorgende kleuren maken het logo kindvriendelijk. Ze illustreren perfect de verbondenheid en het positivisme. Wegwijs in gespecialiseerd zorgaanbod Childrencancer.be biedt een eenvoudig te navigeren overzicht van organisaties die actief zijn op het gebied van kinderkanker. Geïnspireerd naar …

Wegwijs in kinderkanker dankzij ChildrenCancer Lees meer »

Fictief wonderdrankje brengt Limburgers in contact met eerstelijnspsycholoog GGZ (Geestelijke Gezondheidszorg) 1 op de 5 Limburgers kampt met lichte mentale klachten, zoals angst of stress. Slechts een handvol daarvan zoekt hiervoor echter psychologische hulp, waardoor die sluimerende problemen alleen maar dreigen te verergeren. Daarom lanceren de netwerken Geestelijke Gezondheid Limburg (GGZ Limburg) de ‘eerstelijnspsycholoog’: een …

Fictief wonderdrangkje brengt Limburgers in contact met eerstelijnspsycholoog Lees meer »

Schoonmaakbedrijf krijgt gedurfde visuele identiteit met tribal invloeden Poetskracht Het team – oftewel de tribe – van Poetskracht put energie uit de meest uiteenlopende schoonmaakopdrachten, van een wekelijkse schoonmaakbeurt voor kantoren en trappenhallen tot een eenmalige opkuis van sociale woningen. Bovendien combineren deze strijders hun kennis en ambitie met respect voor mens en planeet. Wij …

Gedurfde merkidentiteit voor Poetskracht Lees meer »

Branding, website en webshop die Belgische duurzaamheid uitstralen i.am.klean Persoonlijke touch i.am.klean is de gezonde, minerale make-uplijn van toponderneemster Caroline Rigo. De authenticiteit van het merk wordt versterkt door de duidelijke aanwezigheid van de ambassadrices van i.am.klean. Visuele branding De branding van i.am.klean weerspiegelt een nieuwe grafische trend, met een opvallende mix van natuurlijkheid (elegante …

Duurzame branding voor i.am.klean Lees meer »

Benieuwd naar de kracht van duurzame communicatie? 

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars