Citymarketing

Stad Sint-Truiden

Voor en door Truiense ambassadeurs

165 inwoners en experts, stadspersoneel en opinieleiders: deze ambassadeurs mochten tijdens 18 brainstormsessies samen broeden over citymarketing.

Handgeschreven naamlogo

Het lettertype is geïnspireerd op typografie uit het verleden, maar in een hedendaags en vernieuwend jasje. Bruin staat voor eenvoud, oprechtheid en natuur. Maar ook voor kwaliteit, kracht en stijl. Universele icoontjes vervolledigen de nieuwe huisstijl.

Stad Sint-Truiden

Lanceren met een knal

Inhoudelijke positionering? Check. Nieuw logo? Check. Prikkelende sfeerfilm? Check. Rest er nog één ding: een knallende lancering met een guerilla-actie als startpunt.

Stad Sint-Truiden
Stad Sint-Truiden
Stad Sint-Truiden
Stad Sint-Truiden

Geïnspireerd naar meer?

Ontdek meer creatieve cases

Op zoek naar
een vleugje magie?

Benieuwd naar de kracht van duurzame communicatie? 

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars