Doelgroep: Overheid

Beleef het zelf in Haspengouw Visit Haspengouw De uitdaging Visit Haspengouw is een initiatief van de gemeenten Borgloon, Tongeren, Bilzen en Sint-Truiden. Deze vier Haspengouwse parels bundelen de krachten om mensen uit heel Vlaanderen aan te sporen om een bezoekje te brengen aan de veelzijdige regio. Inhoud (strategie) Voor de geïnteresseerden die niet weten waar …

Beleef het zelf in Haspengouw Lees meer »

De missie leeft op de werkvloer Provincie Limburg Vandaag willen medewerkers meer dan een vaste job en een aantrekkelijk loon. Ze willen deel uitmaken van een succesvolle club, met een ziel en een verhaal. Bij Provincie Limburg namen we dat erg letterlijk. Samen met de medewerkers vertaalden we de theoretische missie en visie naar concrete …

Provincie Limburg brengt haar missie tot leven Lees meer »

Seizoensbrochure licht op CC De Bogaard Als karton en fluo samenkomen Cultuurcentrum De Bogaard in Sint-Truiden trekt de aandacht van cultuurliefhebbers met een brochure die in het oog springt. Licht en donker Het binnenwerk van de gids toont kleurcontrasten die blijven boeien. Cultuur met een fluogeel randje Elke pagina lijkt wel gedipt in de opvallend …

Seizoensbrochure CC De Bogaard licht op Lees meer »

Expo over Limburgers in Congo en Congolezen in Limburg: van een gekleurd naar een aantrekkelijk kleurrijk verhaal. Bacongo Sterk met kleur We gebruiken drie treffende kleuren met sterke contrasten. In de lay-out komen telkens twee portretten samen. Die symboliseren de twee perspectieven van waaruit de tentoonstelling het verhaal vertelt. Error De foutmelding toont dat er …

Bacongo: een gekleurd naar een aantrekkelijk kleurrijk verhaal Lees meer »

Mascotte ‘Oudsie’ communiceertnaar Oudsbergse jeugd Mascotte ‘Oudsie’ communiceert naar Oudsbergse jeugd Gemeente Oudsbergen Oudsbergen is een kindvriendelijke gemeente en wil dat graag in de verf zetten. Om hun communicatie naar de plaatselijke jeugd nog meer op de doelgroep af te stemmen, ging de gemeente op zoek naar een mascotte. Niet zomaar een leuk figuurtje, maar eentje …

Mascotte ‘Oudsie’ communiceert jeugd van Oudsbergen Lees meer »

Bruisend Lommel Lommelse handelsvereniging Visueel bruisen Handelaarsvereniging Bruisend Lommel is voortdurend in de weer met kleurrijke initiatieven en aantrekkelijke acties om Lommel op de kaart te zetten als echte shopstad. Om die missie te ondersteunen, ontwikkelden we een vrolijke collagestijl die de veelheid in hun aanbod visueel weergeeft. voel het bruisen Tijdens het Lommels Ladies …

Bruisend Lommel Lees meer »

Slimme branding voor SMRT PORT SmartPort Limburg – POM Limburg join. innovate. accelerate. SmartPort Limburg is hét uithangbord van de Limburgse logistiek, met internationale uitstraling. In opdracht van POM Limburg ontwikkelden we de branding, gevolgd door een uitrol daarvan in de vorm van beursmateriaal en een presentatie. Geïnspireerd naar meer? Ontdek meer creatieve cases Op …

Slimme branding voor SMRT PORT Lees meer »

Citymarketing Stad Sint-Truiden Voor en door Truiense ambassadeurs 165 inwoners en experts, stadspersoneel en opinieleiders: deze ambassadeurs mochten tijdens 18 brainstormsessies samen broeden over citymarketing. Handgeschreven naamlogo Het lettertype is geïnspireerd op typografie uit het verleden, maar in een hedendaags en vernieuwend jasje. Bruin staat voor eenvoud, oprechtheid en natuur. Maar ook voor kwaliteit, kracht …

Citymarketing Stad Sint-Truiden Lees meer »

Het heerlijk veelzijdige Riemst in pocketformaat Gemeente Riemst Handig om mee op uitstap te nemen De gemeente Riemst werkt sinds dit jaar met een gids die perfect in je handtas of rugzak past. Kleiner en fijner. Klein, maar boordevol informatie Deze vernieuwde toeristische gids maakt gebruik van QR-codes. Wanneer je met je smartphone een QR-code …

Veelzijdig Riemst in pocketformaat Lees meer »

Als data en emotie samensmelten medEmotion Via medEmotion bouwen LRM, BioVille en Hogeschool PXL aan een data-integratieplatform voor de zorg- en gezondheidssector. Daarin stromen zowel klassieke medische data (van ziekenhuizen, huisartsenpraktijken, …), persoonlijke gegevens (van apps, wearables, …) als informatie uit de omgeving en andere denkbare databronnen samen. Een gepaste projectnaam, eigen visuele stijl en …

Medemotion Lees meer »

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars