Op basis van al deze input stelden we een algemeen verslag op met onze strategische communicatievisie en -acties voor de scholengroep. We kozen voor een heldere en simpele structuur. Eentje die past in het heden en de toekomst. Met GO! Next krijgt de scholengroep een eigentijdse en inspirerende naam. Alle scholen en instellingen van de scholengroep kiezen voluit voor het nieuwe en sterke merk GO! Next. Uiteraard hoeven ze hun eigenheid niet te verliezen. Scholen of instellingen die stevig ingebed zijn in hun gemeente behouden hun naam. Een subtiele verwijzing in de baseline en de logo’s verwijst wel steeds naar GO! Next en zorgt voor de nodige continuïteit.
Naast een nieuwe naam en nieuw logo met bijhorende huisstijl, werkten we alle mogelijke huisstijltoepassingen uit. Banners, vlaggen, totemstickers, folders en totebags. Maar ook praktische toepassingen zoals naamkaartjes, briefpapier, enveloppes, autostickers, notablokken en pennen.
En als kers op de taart lanceerden we een nieuwe website.