Zeg het met een cartoon

Assurvita

Zag je eind 2022 de vier originele cartoons van Assurvita? De verzekeringsgroep sloeg de handen in elkaar met cartoonist Kim Duchateau voor een eindejaarscampagne boordevol humor, die er op speelse wijze voor zorgde dat mensen gingen checken of hun verzekeringen nog wel in orde waren.

De insteek? Een anders-dan-anders campagne om een ‘stoffig’ onderwerp als verzekeringen zo licht en luchtig te maken als een smakelijke kerststronk.

 

Want een lach is en blijft de kers op de taart om elke dag wat extra smaak te geven. Daarom werd gekozen voor een humoristische aanzet. Cartoonist Kim Duchateau maakte drie exclusieve cartoons in kerst/eindejaarssfeer. Deze werden ingezet voor een sociale mediacampagne met een twist.

 

Het beste van alles? Je kon de originele cartoon winnen!

Te veel kerststronk Assurvita
Nieuwjaarsknal Assurvita

Ook een vleugje humor in je campagnes brengen?

Geïnspireerd naar meer?

Ontdek meer creatieve cases

Op zoek naar
een vleugje magie?

Zet jouw merk op de kaart

Hoe effectief zijn jouw communicatie en branding écht?

Doe de test en krijg advies om je impact te vergroten 🚀

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars