PERSONAL BRANDING

Zet jezelf in de kijker en spreek als expert over je vakgebied op publieke kanalen.

Een persoon kan evengoed een ‘merk’ zijn. In dat geval spreken we van een ‘personal brand’. En net zoals je kan sturen hoe mensen over je bedrijf of organisatie spreken, heb je ook de indrukken over je persoonlijk merk gedeeltelijk zelf in de hand. Door te werken aan je branding kan je die impressies namelijk sturen en ga je jezelf als merk uniek profileren.

Waarom je aan personal branding zou doen?

Omdat je persoonlijk het verhaal van je bedrijf kan versterken. Professionele personal branding is een manier waarop je de PR van jouw organisatie verzorgt. Dat doe je door jezelf als merk te profileren. Zo word je opinieleider voor je bedrijf of organisatie. Op termijn kloppen journalisten dan vanzelf bij je aan. Dat is efficiënter dan met persberichten naar de aandacht van steeds minder media te hengelen.

Jouw personal branding strategie

Je doet aan personal branding om inspiratie te geven of inspiratie op te doen. Hiervoor maak je gebruik van allerlei online en offline kanalen: van Facebook en LinkedIn tot lezingen en congressen. Zo bouw je aan een sterk personal brand. Slaag je daarin, dan zal je merken dat werkgevers, klanten en andere boeiende mensen automatisch je pad kruisen.

cases waar we trots op zijn

Vermeiren
Clash of the Volvo's
Asster

Op zoek naar
een vleugje magie?

Benieuwd naar de kracht van duurzame communicatie? 

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars