PERS-COMMUNICATIE
Trek de aandacht van journalisten, die de creativiteit van jouw persactie graag belonen met een artikel of item in het nieuwsbulletin.
Open je een nieuw gebouw? Heb je een leuk product ontwikkeld? Organiseer je een tof event, …? Perscommunicatie helpt om het verhaal van jouw bedrijf te vertellen. Door een sprekend persbericht te schrijven of een boeiende persconferentie te organiseren, verschijn je op een positieve manier in de media. Samen bedenken we een inhoudelijk sterke en creatieve insteek en leggen we contact met de juiste journalisten.
Voor een erg betaalbare persactie krijg je onbetaalbaar veel aandacht in ruil. Wie de tarieven van een krantenadvertentie naast zijn PR-budget legt, hoeft niet lang na te denken. Anderzijds krikt een geslaagde persactie de geloofwaardigheid van jouw bedrijf enorm op. Als een journalist jouw persbericht oppikt en er een objectief verhaal over schrijft, dan komt dat erg overtuigend binnen bij de lezer.
Nadat we jouw persstrategie uittekenen en uitrollen, volgen we de media op. Na een inspirerende pr-stunt of een opzienbarend persbericht wil je natuurlijk ook de resultaten kennen. Wij verzamelen elk artikel dat in de pers verschijnt. Zo wordt de impact van jouw perscommunicatie tastbaar.
Test jouw nieuwswaarde
Besef je hoeveel verhalen met nieuwswaarde er in jouw bedrijf schuilen? Beantwoord 15 korte vragen en test de nieuwswaarde van jouw bedrijf.