MEDIA-
TRAININGEN

PR-acties voor je bedrijf of organisatie opzetten, is één zaak. Maar weet je wel wat je exact wil vertellen? En kan je de beweringen over jouw merk ook staven? Zo’n story management is eigenlijk de basis van iedere PR-strategie. Zo word je een bedreven woordvoerder voor je merk, zeker als je het combineert met een mediatraining.

Wanneer je bijvoorbeeld claimt dat je de beste bent, moet je dat ook kunnen bewijzen. Anders val je door de mand en ga je af. Daarom schrijf je jouw merkverhaal best in duidelijke, simpele bewoordingen uit. Die onderbouw je met cijfers, metaforen en andere informatie waaruit je tijdens gesprekken met journalisten kunt putten.

 

Vervolgens verfijn je jouw interview- en non-verbale skills en train je jezelf om je boodschap overtuigend te brengen. Zo doorgrond je de logica van media en leer je valkuilen behendig te ontwijken. Kritische journalisten zullen er altijd zijn. Zeker als je merk mediageniek op zich is, kan je jezelf hier maar beter tegen wapenen.

Op zoek naar
een vleugje magie?

Benieuwd naar de kracht van duurzame communicatie? 

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars