Zorg

De koepelorganisatie die verenigt, verdedigt, versterkt Verso Verso toont de weg Verso is de intersectorale werkgeversorganisatie voor Vlaamse sociale ondernemingen. Ze bieden ondersteuning rond innovatie, corporate governance, duurzaamheid en HR. En dat uit zich onder andere in inspirerende content. www… waar is HRwijs naartoe? Toen Verso ‘HRwijs’ binnen haar overkoepelende structuur integreerde, gidsten ze de …

Verso Lees meer »

Stevige stap vooruit naar gelukkig ouder worden Happy Aging In 2008 bundelen enkele bedrijfsleiders, academici en vooraanstaande experts uit de zorg hun krachten: ze richten een onafhankelijk platform op, onder de naam LifeTechValley, om meer innovatie, ondernemerschap en kwaliteitsvolle zorg te promoten. In 2016 zijn ze klaar om een stevige stap vooruit te zetten én willen …

Happy Aging Lees meer »

Psychiatrisch ziekenhuis krijgt naam en vorm Asster Met passie voor branding Voor het grootste psychiatrisch ziekenhuis in België creëerde Idearté een volledig nieuwe naam en branding. Met hun slagzin ‘passie voor psychiatrische zorg’ wordt meteen duidelijk welke richting ze uit willen. Asster werd feestelijk gelanceerd met het persevent ‘Verlichting’. Compacte infobrochure Een opname in het …

Psychiatrisch ziekenhuis krijgt naam en vorm: Asster Lees meer »

Wervingscampagne ’the art of caring’ Jessa ziekenhuis Kwalitatieve en warme zorg bieden is een kunst. Met het employer branding concept ‘The Art of Caring’ stimuleert het Jessa Ziekenhuis een brede doelgroep om die kunst bij hen meester te worden. Huidige medewerkers treden daarbij op de voorgrond als ambassadeurs. De uitdaging​ Met meer dan 3.130 medewerkers en 360 …

Jessa Ziekenhuis werft via ‘The Art of Caring’-campagne Lees meer »

Zakelijke beleidstekst vertaald in 8 actiegerichte waarden Sint-Trudo ziekenhuis Het Sint-Trudo Ziekenhuis staat voor enorme uitdagingen en wil zichzelf steeds verbeteren. Om te blijven schitteren in zorg is elke schakel belangrijk: van dokters, verplegers, kuisploeg tot technische dienst. De waarden van het ziekenhuis weerspiegelen deze missie. Wij stippelden samen met de communicatiedienst van het ziekenhuis …

Sint-Trudo ziekenhuis brengt haar waarden tot leven Lees meer »

Wegwijs in kinderkanker Childcancer Dynamisch logo Open lettertype met lijnen die de weg wijzen voor ouders. Vrolijke en zorgende kleuren maken het logo kindvriendelijk. Ze illustreren perfect de verbondenheid en het positivisme. Wegwijs in gespecialiseerd zorgaanbod Childrencancer.be biedt een eenvoudig te navigeren overzicht van organisaties die actief zijn op het gebied van kinderkanker. Geïnspireerd naar …

Wegwijs in kinderkanker dankzij ChildrenCancer Lees meer »

Fictief wonderdrankje brengt Limburgers in contact met eerstelijnspsycholoog GGZ (Geestelijke Gezondheidszorg) 1 op de 5 Limburgers kampt met lichte mentale klachten, zoals angst of stress. Slechts een handvol daarvan zoekt hiervoor echter psychologische hulp, waardoor die sluimerende problemen alleen maar dreigen te verergeren. Daarom lanceren de netwerken Geestelijke Gezondheid Limburg (GGZ Limburg) de ‘eerstelijnspsycholoog’: een …

Fictief wonderdrangkje brengt Limburgers in contact met eerstelijnspsycholoog Lees meer »

Branding, website en webshop die Belgische duurzaamheid uitstralen i.am.klean Persoonlijke touch i.am.klean is de gezonde, minerale make-uplijn van toponderneemster Caroline Rigo. De authenticiteit van het merk wordt versterkt door de duidelijke aanwezigheid van de ambassadrices van i.am.klean. Visuele branding De branding van i.am.klean weerspiegelt een nieuwe grafische trend, met een opvallende mix van natuurlijkheid (elegante …

Duurzame branding voor i.am.klean Lees meer »

Benieuwd naar de kracht van duurzame communicatie? 

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars