Voeding

Een duurzame branding voor energiepositieve bedrijven Gentoo Wat krijg je als je drie bedrijven met een gezamenlijke passie voor duurzaamheid samenbrengt? Een krachtig ecosysteem. We bedachten een vlag die de spreekwoordelijke lading dekt voor de ambitieuze doelstellingen van Mathieu Gijbels, Enerdo en Moonfish. We bedachten een naam, visuele stijl en tone of voice voor hun …

Gentoo Lees meer »

Van theorie naar actie: opleidingen die circulair ondernemen haalbaar maken Aantrekkelijke huisstijl voor opleidingstraject circulaire economie Bedrijven en organisaties staan vandaag voor complexe vraagstukken, zoals stijgende sociale ongelijkheid en de klimaatproblematiek. Heel wat ondernemingen zijn zich bewust van de noodzaak om duurzamer te ondernemen, maar weten niet goed hoe. In het kader van een ESF-oproep …

Opleidingen Circulaire Economie Lees meer »

Zeg het met een cartoon Assurvita Zag je eind 2022 de vier originele cartoons van Assurvita? De verzekeringsgroep sloeg de handen in elkaar met cartoonist Kim Duchateau voor een eindejaarscampagne boordevol humor, die er op speelse wijze voor zorgde dat mensen gingen checken of hun verzekeringen nog wel in orde waren. De insteek? Een anders-dan-anders campagne om een …

Zeg het met een cartoon Lees meer »

Mee op de digitale trein Hoe we door het Digimee -project surften Online banking, aanmelden bij Itsme of een nieuwe gsm instellen: voor heel wat mensen is het allesbehalve evident. Acht gemeentes in Noord-Limburg (samen de DISV Regio Noord-Limburg) zagen velen van hun inwoners worstelen met al die nieuwe technologieën en lanceerden het Digimee-project. Doel …

Digimee Lees meer »

Het recept(enboekje) voor duidelijke communicatie in de voedingsindustrie InFlOOD Paleo, keto of intermittent fasting? Zijn koolhydraten des duivels, en moeten we allemaal een flinke schep proteïnepoeder aan ons ontbijt toevoegen? Je wordt op sociale media om de oren geslagen met tips over voeding. Maar de zelfverklaarde experts en fitfluencers die deze boodschap brengen, doen vaak …

InFlOOD Lees meer »

Smaakvolle storytelling Crelem Bakeries Branding op smaak Karaktervol brood, krokante koffiekoeken, sierlijke verjaardagstaarten, … Crelem Bakeries levert ze dagvers bij de supermarkten. Om de branding van deze grootambachtelijke bakkerij net zoals hun producten helemaal op smaak te brengen, kreeg deze een gedeeltelijk make-over. Happy content ‘We bake happy moments’ komt nu steeds terug in hun …

Een smaakvolle storytelling voor Crelem bakeries Lees meer »

Rappen in radiospot voor jo-jo-Jonagold VLAM Zeg het met een lied Om de jongere doelgroep van de Jonagold-appel aan te spreken, doken we met enkele rijmende tieners de studio in voor een frisse radiospot. Graffiti-visuals trekken de hippe stijl van de campagne door. Bekijk de making of van de radiospot contacteer ons contacteer ons Geïnspireerd …

Rappen voor Jo-Jo-Jonagold Lees meer »

Kan jij weerstaan aan de Belgica? Belgische Fruitveiling Hét pronkstuk van de Belgische Fruitveiling is de Belgica appel, een exclusief clubras van de BFV. Het hele jaar door zetten de Belgische telers zich in om een heerlijke appel te kweken. En daar zijn ze perfect in geslaagd. Met zijn blozende wangen en lekker vruchtvlees is …

Belgica-appel is onweerstaanbaar op Tinder Lees meer »

Heerlijke persactie Vermeiren Princeps Chinezen eten graag koekjes Elk jaar verzamelt het kruim van de snoepgoed- en snacksector in Keulen voor de Internationale Susswaren Messe (ISM). Met 40.000 professionals en 1.600 standhouders ’s werelds grootste beurs in de branche. Meertalige persactie Een uitgelezen kans om de eigen speculoospasta – die recent boomde in het Midden-Oosten …

Heerlijke persactie voor Vermeiren Lees meer »

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars