Doelgroep: Voeding

Smaakvolle storytelling Crelem Bakeries Branding op smaak Karaktervol brood, krokante koffiekoeken, sierlijke verjaardagstaarten, … Crelem Bakeries levert ze dagvers bij de supermarkten. Om de branding van deze grootambachtelijke bakkerij net zoals hun producten helemaal op smaak te brengen, kreeg deze een gedeeltelijk make-over. Happy content ‘We bake happy moments’ komt nu steeds terug in hun …

Een smaakvolle storytelling voor Crelem bakeries Lees meer »

Rappen in radiospot voor jo-jo-Jonagold VLAM Zeg het met een lied Om de jongere doelgroep van de Jonagold-appel aan te spreken, doken we met enkele rijmende tieners de studio in voor een frisse radiospot. Graffiti-visuals trekken de hippe stijl van de campagne door. Bekijk de making of van de radiospot contacteer ons contacteer ons Geïnspireerd …

Rappen voor Jo-Jo-Jonagold Lees meer »

Kan jij weerstaan aan de Belgica? Belgische Fruitveiling Hét pronkstuk van de Belgische Fruitveiling is de Belgica appel, een exclusief clubras van de BFV. Het hele jaar door zetten de Belgische telers zich in om een heerlijke appel te kweken. En daar zijn ze perfect in geslaagd. Met zijn blozende wangen en lekker vruchtvlees is …

Belgica-appel is onweerstaanbaar op Tinder Lees meer »

Heerlijke persactie Vermeiren Princeps Chinezen eten graag koekjes Elk jaar verzamelt het kruim van de snoepgoed- en snacksector in Keulen voor de Internationale Susswaren Messe (ISM). Met 40.000 professionals en 1.600 standhouders ’s werelds grootste beurs in de branche. Meertalige persactie Een uitgelezen kans om de eigen speculoospasta – die recent boomde in het Midden-Oosten …

Heerlijke persactie voor Vermeiren Lees meer »

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars