B2C

Nelissen introduceert ‘kleuren met karakter’ in de bouwsector Nelissen Steenfabrieken Nelissen Steenfabrieken – fabrikant van gevelstenen en gevelisolatiesystemen – is al 100 jaar lang een gevestigde waarde in Limburg. Wat begon als een lokaal familiebedrijf op de binnenlandse markt groeide uit tot een grote, internationale speler met een jaarlijkse omzet van meer dan 185 miljoen …

Nelissen introduceert ‘kleuren met karakter’ in de bouwsector Lees meer »

Clash of the Volvo’s: een race naar Zweden met likes als brandstof Volvo De Limburgse Volvo-dealers Celis, Rutten en Jacobs geven het team van Idearté alle vrijheid om hun communicatie creatief aan te pakken. Het resultaat? Clash of the Volvo’s. Een originele influencerscampagne met een gigantisch bereik. Drie teams racen naar Zweden, de geboorteplaats van …

Clash of the Volvo’s Lees meer »

Opvallen bij wie wil afvallen InfraLigne Experten én ambassadeurs aan het woord Een voedingsspecialist die gezonde recepten deelt, een reumapatiënte die over de voordelen van InfraLigne’s infraroodcabines getuigt, een coach die een oefening uitlegt, … De verrassende content van InfraLigne houdt je aandacht stevig vast. Inspiratie in de studio InfraLigne stopt niet bij het inspireren …

Infraligne: opvallen bij wie wil afvallen Lees meer »

Kan jij weerstaan aan de Belgica? Belgische Fruitveiling Hét pronkstuk van de Belgische Fruitveiling is de Belgica appel, een exclusief clubras van de BFV. Het hele jaar door zetten de Belgische telers zich in om een heerlijke appel te kweken. En daar zijn ze perfect in geslaagd. Met zijn blozende wangen en lekker vruchtvlees is …

Belgica-appel is onweerstaanbaar op Tinder Lees meer »

Fictief wonderdrankje brengt Limburgers in contact met eerstelijnspsycholoog GGZ (Geestelijke Gezondheidszorg) 1 op de 5 Limburgers kampt met lichte mentale klachten, zoals angst of stress. Slechts een handvol daarvan zoekt hiervoor echter psychologische hulp, waardoor die sluimerende problemen alleen maar dreigen te verergeren. Daarom lanceren de netwerken Geestelijke Gezondheid Limburg (GGZ Limburg) de ‘eerstelijnspsycholoog’: een …

Fictief wonderdrangkje brengt Limburgers in contact met eerstelijnspsycholoog Lees meer »

Schoonmaakbedrijf krijgt gedurfde visuele identiteit met tribal invloeden Poetskracht Het team – oftewel de tribe – van Poetskracht put energie uit de meest uiteenlopende schoonmaakopdrachten, van een wekelijkse schoonmaakbeurt voor kantoren en trappenhallen tot een eenmalige opkuis van sociale woningen. Bovendien combineren deze strijders hun kennis en ambitie met respect voor mens en planeet. Wij …

Gedurfde merkidentiteit voor Poetskracht Lees meer »

Branding, website en webshop die Belgische duurzaamheid uitstralen i.am.klean Persoonlijke touch i.am.klean is de gezonde, minerale make-uplijn van toponderneemster Caroline Rigo. De authenticiteit van het merk wordt versterkt door de duidelijke aanwezigheid van de ambassadrices van i.am.klean. Visuele branding De branding van i.am.klean weerspiegelt een nieuwe grafische trend, met een opvallende mix van natuurlijkheid (elegante …

Duurzame branding voor i.am.klean Lees meer »

Benieuwd naar de kracht van duurzame communicatie? 

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars