B2C

Beleef het zelf in Haspengouw Visit Haspengouw De uitdaging Visit Haspengouw is een initiatief van de gemeenten Borgloon, Tongeren, Bilzen en Sint-Truiden. Deze vier Haspengouwse parels bundelen de krachten om mensen uit heel Vlaanderen aan te sporen om een bezoekje te brengen aan de veelzijdige regio. Inhoud (strategie) Voor de geïnteresseerden die niet weten waar …

Beleef het zelf in Haspengouw Lees meer »

Generatieloos logo Unicraft Uni + Craft Unicraft is een groothandel, gespecialiseerd in hobby- en knutselmateriaal. Dat vraagt om een lijnenstijl waarmee je eindeloos varieert. Perfect voor een originele digitale branding. ‘Uni’ staat voor het universele aspect: hobbyisten uit de (internationale) omgeving vinden hun betaalbare materialen. ‘Craft’ verwijst naar ‘knutselen, maken en creëren’. Generatieloos logo De …

Generatieloos logo voor Unicraft Lees meer »

De autobuddy Coyote Andrea Croonenberghs als nieuw gezicht De ambassadeur of ambassadrice van Coyote moest meer zijn dan gewoon een bekend gezicht. We gingen op zoek naar iemand die zowel vertrouwen als verantwoordelijkheid uitstraalde. En dat bij een breed publiek. In Andrea Croonenberghs vonden we dan ook de ideale kandidaat. Intussen vind je haar terug in …

De autobuddy Coyote Lees meer »

Functional Body ontpopt zich tot Evoke Health Hub Evoke Health Hub In 2008 richtten Christophe en Evie Functional Body op. Hun doel was zoveel mogelijk mensen net als hen laten ervaren hoe een gezonde, actieve en evenwichtige levensstijl alles gewoon beter maakt. Aan dit inspirerende verhaal breien ze met veel goesting een volgend hoofdstuk. Het …

Evoke Lees meer »

Expo over Limburgers in Congo en Congolezen in Limburg: van een gekleurd naar een aantrekkelijk kleurrijk verhaal. Bacongo Sterk met kleur We gebruiken drie treffende kleuren met sterke contrasten. In de lay-out komen telkens twee portretten samen. Die symboliseren de twee perspectieven van waaruit de tentoonstelling het verhaal vertelt. Error De foutmelding toont dat er …

Bacongo: een gekleurd naar een aantrekkelijk kleurrijk verhaal Lees meer »

Vastgoed communicatie in 4 fases OHase – Building Group Jansen Het woonproject oHase is een toonbeeld van rustige architectuur, met het vizier gericht op het zonnige zuiden en de rust van het water. Zicht op zee ‘op zijn Hasselts’, ingebed in het groen. Samen met de familie Jansen gingen we op zoek naar bewoners voor dit …

Thuis aan het water in OHase Lees meer »

Mascotte ‘Oudsie’ communiceertnaar Oudsbergse jeugd Mascotte ‘Oudsie’ communiceert naar Oudsbergse jeugd Gemeente Oudsbergen Oudsbergen is een kindvriendelijke gemeente en wil dat graag in de verf zetten. Om hun communicatie naar de plaatselijke jeugd nog meer op de doelgroep af te stemmen, ging de gemeente op zoek naar een mascotte. Niet zomaar een leuk figuurtje, maar eentje …

Mascotte ‘Oudsie’ communiceert jeugd van Oudsbergen Lees meer »

Bruisend Lommel Lommelse handelsvereniging Visueel bruisen Handelaarsvereniging Bruisend Lommel is voortdurend in de weer met kleurrijke initiatieven en aantrekkelijke acties om Lommel op de kaart te zetten als echte shopstad. Om die missie te ondersteunen, ontwikkelden we een vrolijke collagestijl die de veelheid in hun aanbod visueel weergeeft. voel het bruisen Tijdens het Lommels Ladies …

Bruisend Lommel Lees meer »

Branding die zowel inhoudelijk als visueel klopt Assurvita Limburgse verzekeringskantoren Driesmans, Bortels en Kindermans fusioneerden tot het kersverse Assurvita. Sterke branding Bij deze krachtige Haspengouwse verzekeringsgroep hoort ook een krachtig logo. Het design daarvan trokken we bovendien door in de nieuwe website. Die bouwden we zo op, dat zowel particulieren als ondernemers vlot hun weg …

Assurvita: branding die zowel inhoudelijk als visueel klopt Lees meer »

Tinder van de bouw Bildr Arbeiders gezocht De jongste drie jaar groeit de vraag naar arbeidskrachten in de Limburgse bouw explosief. Sectorfonds Constructiv steekt daarom een digitaal tandje bij. Met steun van de Provincie Limburg ontwikkelde de organisatie een mobiele app die het voor werkzoekende arbeiders een fluitje van een cent maakt om te solliciteren …

Bildr, de Tinder van de bouw Lees meer »

Benieuwd naar de kracht van duurzame communicatie? 

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars