Infraligne actie 
.

Opvallen bij wie wil afvallen

Elk jaar heeft InfraLigne een maartactie. Mensen die zich inschrijven tussen 11 en 30 maart 2019 krijgen 50 euro korting op 20 adviesbeurten. Sommige studio’s houden daarbovenop ook een opendeurdag. Natuurlijk is het belangrijk dat zoveel mogelijk mensen op de hoogte zijn van de actie, zodat ze er eventueel gebruik van kunnen maken. Daarom creëerden we een opvallende offline en online campagne.

 
Campagne die in het oog springt 
.

De voorbije jaren werd de maartactie bekendgemaakt via flyers en advertenties in magazines en op de radio. Dit jaar wilden we een nieuwe aanpak uitproberen: een visueel sterke campagne waar je niet naast kan kijken. Het idee? Opvallen voor wie wil afvallen.

We kozen voor een medium dat in het oog springt: 20m2 borden (billboards) verspreid over heel Vlaanderen. Belangrijk in het ontwerp is dat de ‘50 euro korting’ prominent in beeld komt en dat de fuschia kleur van InfraLigne opvalt.

Offline aangevuld met online 
.

In totaal zullen 148 billboards 14 weken lang in het straatbeeld te zien zijn. De actie wordt ondersteund met gesponsorde Facebook posts voor maximale impact. Wie onderweg een 20m2 bord heeft gespot, komt nadien opnieuw in aanraking met de campagne op social media en kan zo rechtstreeks doorklikken naar de website van InfraLigne.

 

Heb je ook een actie die je in de verf wil zetten? Wij doen een voorstel voor een doeltreffende campagne

op zoek naar een

vleugje magie 
?