Een veelzijdige rebranding voor een veelzijdige organisatie
De Biehal
De Biehal is een veelzijdig bedrijf. We gingen dan ook op zoek naar een veelzijdige branding, die al hun diensten omvat. Om bedrijven een betere inkijk te bieden in alle activiteiten, ontwikkelden we ook een overzichtelijke doelgroepgerichte brochure.
sociaal-maatschappelijk karakter van de Biehal
De vorm van het logo heeft een tweeledige betekenis. Enerzijds vormen de abstracte lijnen een hartje. Anderzijds zie je er ook twee armen in, die iemand omarmen. De Biehal omarmt mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt en biedt hen een kans om een leven uit te bouwen.
informerende B2B-brochure
Om bedrijven een betere inkijk te bieden in alle diensten van De Biehal ontwikkelden we deze overzichtelijke brochure.
Hierin maken ondernemers kennis met de verschillende diensten van de Biehal.
inspirerend B2C-magazine
Het kleurrijke magazine van de Biehal bekijkt de organisatie van gisteren, vandaag en overmorgen. Het verzamelt onder meer 7 anekdotes uit 25 jaar de Biehal, een juryrapport van een van hun restaurants en een vooruitblik naar de Biehal in 2043.