vormgeving

Geslaagde mercato voor Topfanz Topfanz Topfanz specialiseert zich als Halens nichebedrijf in merchandising voor voetbalclubs uit België en Nederland. Om het groeiende succes bij te benen, realiseerden ze twee geslaagde transfers dankzij een online campagne. De uitdaging Topfanz is het geesteskind van Jo Appeltans. Als strategische merchandisingpartner helpt deze verborgen parel de fanbeleving bij professionele …

Geslaagde mercato voor Topfanz Lees meer »

Seizoensbrochure licht op CC De Bogaard Als karton en fluo samenkomen Cultuurcentrum De Bogaard in Sint-Truiden trekt de aandacht van cultuurliefhebbers met een brochure die in het oog springt. Licht en donker Het binnenwerk van de gids toont kleurcontrasten die blijven boeien. Cultuur met een fluogeel randje Elke pagina lijkt wel gedipt in de opvallend …

Seizoensbrochure CC De Bogaard licht op Lees meer »

Expo over Limburgers in Congo en Congolezen in Limburg: van een gekleurd naar een aantrekkelijk kleurrijk verhaal. Bacongo Sterk met kleur We gebruiken drie treffende kleuren met sterke contrasten. In de lay-out komen telkens twee portretten samen. Die symboliseren de twee perspectieven van waaruit de tentoonstelling het verhaal vertelt. Error De foutmelding toont dat er …

Bacongo: een gekleurd naar een aantrekkelijk kleurrijk verhaal Lees meer »

Samen naar het next level Go! Next Met haar tweeëndertig scholen, twee kinderdagverblijven, drie internaten en een CLB was Scholengroep 16 op zoek naar een nieuw sterk verhaal. We dompelden ons met z’n allen onder in de onderwijswereld en lanceerden samen het nieuwe merk GO! Next. De uitdaging​ Het doel van de hele oefening was …

Go! Next: samen naar het next level Lees meer »

Smaakvolle storytelling Crelem Bakeries Branding op smaak Karaktervol brood, krokante koffiekoeken, sierlijke verjaardagstaarten, … Crelem Bakeries levert ze dagvers bij de supermarkten. Om de branding van deze grootambachtelijke bakkerij net zoals hun producten helemaal op smaak te brengen, kreeg deze een gedeeltelijk make-over. Happy content ‘We bake happy moments’ komt nu steeds terug in hun …

Een smaakvolle storytelling voor Crelem bakeries Lees meer »

Vastgoed communicatie in 4 fases OHase – Building Group Jansen Het woonproject oHase is een toonbeeld van rustige architectuur, met het vizier gericht op het zonnige zuiden en de rust van het water. Zicht op zee ‘op zijn Hasselts’, ingebed in het groen. Samen met de familie Jansen gingen we op zoek naar bewoners voor dit …

Thuis aan het water in OHase Lees meer »

‘Zonedenken’ brengt structuur in communicatie van RentMore RentMore De uitdaging​ RentMore is marktleider voor nieuwgebouwde appartementen op toplocaties in Brussel en Antwerpen. Door aandachtig te luisteren naar de specifieke wensen bieden ze een appartement dat past bij de persoonlijkheid van de bewoner(s). De RentMore-diensten en de expat-community garanderen een zorgeloos verblijf.   Bij een complexe …

Structuur in de communicatie van Rentmore Lees meer »

Wat als … je een communicatiebureau als marketingafdeling inzet? Avant Machinery AVANT Machinery is een sterk familiebedrijf, gespecialiseerd in de verkoop, verhuur en service van compacte grondverzetmachines en hoogtewerkers. Als dé invoerder van AVANT-knikladers en Leguan hoogtewerkers in België en Nederland, schakelde het bedrijf onze club in als hun gloednieuwe marketingteam. Wij kropen met veel …

Avant: het toppunt van een krachtige samenwerking Lees meer »

Mascotte ‘Oudsie’ communiceertnaar Oudsbergse jeugd Mascotte ‘Oudsie’ communiceert naar Oudsbergse jeugd Gemeente Oudsbergen Oudsbergen is een kindvriendelijke gemeente en wil dat graag in de verf zetten. Om hun communicatie naar de plaatselijke jeugd nog meer op de doelgroep af te stemmen, ging de gemeente op zoek naar een mascotte. Niet zomaar een leuk figuurtje, maar eentje …

Mascotte ‘Oudsie’ communiceert jeugd van Oudsbergen Lees meer »

Bruisend Lommel Lommelse handelsvereniging Visueel bruisen Handelaarsvereniging Bruisend Lommel is voortdurend in de weer met kleurrijke initiatieven en aantrekkelijke acties om Lommel op de kaart te zetten als echte shopstad. Om die missie te ondersteunen, ontwikkelden we een vrolijke collagestijl die de veelheid in hun aanbod visueel weergeeft. voel het bruisen Tijdens het Lommels Ladies …

Bruisend Lommel Lees meer »

Benieuwd naar de kracht van duurzame communicatie? 

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars