dienst: vormgeving

Knap in verhalen vertellen Bewel Knap in ons vak Tijdens een vaste redactieraad gaan we op zoek naar sterke verhalen bij medewerkers en klanten. Deze verspreiden we strategisch via social media, een digitale nieuwsbrief, printmagazine, stakeholders en de pers om steeds de juiste doelgroep te bereiken. Een klantentevredenheidsenquête als basis voor mond-aan-mond reclame Mond-aan-mondreclame is …

Bewel, Knap in hun vak Lees meer »

Een veelzijdige rebranding voor een veelzijdige organisatie De Biehal De Biehal is een veelzijdig bedrijf. We gingen dan ook op zoek naar een veelzijdige branding, die al hun diensten omvat. Om bedrijven een betere inkijk te bieden in alle activiteiten, ontwikkelden we ook een overzichtelijke doelgroepgerichte brochure. sociaal-maatschappelijk karakter van de Biehal De vorm van …

Een veelzijdige rebranding voor De Biehal Lees meer »

ITZU brengt 3 identiteitspijlers met succes tot leven ITZU Voor de merkprofilering van bedrijven en organisaties stappen we bij Idearté af van ellenlange teksten over de missie en visie. Die komen in het beste geval tegen de muur te hangen, maar verdwijnen meestal toch meteen in een gesloten lade. Wij brengen de essentie van een …

ITZU brengt 3 identiteitspijlers met succes tot leven Lees meer »

in|C Sociale economie Vlaanderen in|C ondersteunt en promoot de sociale economie. De organisatie is een katalysator voor groei, dankzij gerichte investeringen in radicaal vernieuwende ideeën. Bye bye geitenwollensokken imago Om sociaal ondernemerschap nog sterker te ondersteunen, kiest in|C voor een professionalisering van hun bedrijfscommunicatie. 4 jaar inspirerende communicatie voor IN-C in dubbel zoveel cijfers 36 …

Sociale economie Vlaanderen Lees meer »

Dynamische vastgoedspeler denkt verder dan België Urbicoon Aangepaste brochure voor elke residentie Van Square Schuman tot Woluwe Valley, alle projecten van Urbicoon krijgen een eigen, originele brochure. Deze straalt niet enkel de pluspunten van de residentie in kwestie uit, maar ook de passie waarmee Urbicoon ze ontwikkelt. Urbicoon steekt grens over met doelgroepgerichte brochure Met …

Dynamische vastgoedspeler Urbicoon denkt verder dan België Lees meer »

Strategische campagne doet inschrijvingen pieken op Genkse traditieschool Lyceum Genk “Naar welke middelbare school ga ik volgend jaar?” De vraag houdt elke 12-jarige (en bij uitbreiding zijn/haar ouders) bezig. Om zoekende leerlingen te overtuigen om de schoolpoort van Lyceum Genk binnen te stappen, dokterden we een campagne uit die antwoorden geeft op deze hamvraag. https://youtu.be/TlqIBZxPMTw …

Strategische campagne doet inschrijvingen pieken op Lyceum Genk Lees meer »

Geslaagde mercato voor Topfanz Topfanz Topfanz specialiseert zich als Halens nichebedrijf in merchandising voor voetbalclubs uit België en Nederland. Om het groeiende succes bij te benen, realiseerden ze twee geslaagde transfers dankzij een online campagne. De uitdaging Topfanz is het geesteskind van Jo Appeltans. Als strategische merchandisingpartner helpt deze verborgen parel de fanbeleving bij professionele …

Geslaagde mercato voor Topfanz Lees meer »

Seizoensbrochure licht op CC De Bogaard Als karton en fluo samenkomen Cultuurcentrum De Bogaard in Sint-Truiden trekt de aandacht van cultuurliefhebbers met een brochure die in het oog springt. Licht en donker Het binnenwerk van de gids toont kleurcontrasten die blijven boeien. Cultuur met een fluogeel randje Elke pagina lijkt wel gedipt in de opvallend …

Seizoensbrochure CC De Bogaard licht op Lees meer »

Expo over Limburgers in Congo en Congolezen in Limburg: van een gekleurd naar een aantrekkelijk kleurrijk verhaal. Bacongo Sterk met kleur We gebruiken drie treffende kleuren met sterke contrasten. In de lay-out komen telkens twee portretten samen. Die symboliseren de twee perspectieven van waaruit de tentoonstelling het verhaal vertelt. Error De foutmelding toont dat er …

Bacongo: een gekleurd naar een aantrekkelijk kleurrijk verhaal Lees meer »

Samen naar het next level Go! Next Met haar tweeëndertig scholen, twee kinderdagverblijven, drie internaten en een CLB was Scholengroep 16 op zoek naar een nieuw sterk verhaal. We dompelden ons met z’n allen onder in de onderwijswereld en lanceerden samen het nieuwe merk GO! Next. De uitdaging​ Het doel van de hele oefening was …

Go! Next: samen naar het next level Lees meer »

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars