social media marketing

Smaakvolle storytelling Crelem Bakeries Branding op smaak Karaktervol brood, krokante koffiekoeken, sierlijke verjaardagstaarten, … Crelem Bakeries levert ze dagvers bij de supermarkten. Om de branding van deze grootambachtelijke bakkerij net zoals hun producten helemaal op smaak te brengen, kreeg deze een gedeeltelijk make-over. Happy content ‘We bake happy moments’ komt nu steeds terug in hun …

Een smaakvolle storytelling voor Crelem bakeries Lees meer »

‘Zonedenken’ brengt structuur in communicatie van RentMore RentMore De uitdaging​ RentMore is marktleider voor nieuwgebouwde appartementen op toplocaties in Brussel en Antwerpen. Door aandachtig te luisteren naar de specifieke wensen bieden ze een appartement dat past bij de persoonlijkheid van de bewoner(s). De RentMore-diensten en de expat-community garanderen een zorgeloos verblijf.   Bij een complexe …

Structuur in de communicatie van Rentmore Lees meer »

Wat als … je een communicatiebureau als marketingafdeling inzet? Avant Machinery AVANT Machinery is een sterk familiebedrijf, gespecialiseerd in de verkoop, verhuur en service van compacte grondverzetmachines en hoogtewerkers. Als dé invoerder van AVANT-knikladers en Leguan hoogtewerkers in België en Nederland, schakelde het bedrijf onze club in als hun gloednieuwe marketingteam. Wij kropen met veel …

Avant: het toppunt van een krachtige samenwerking Lees meer »

Origiwalls schitteren tijdens zomeractie BAJ Beton BAJ Beton en Idearté delen een voorliefde voor originaliteit. Terwijl BAJ al meer dan 30 jaar innovatief uit de hoek komt met hun betonpanelen in verschillende structuren en kleuren, riepen ze onze hulp in voor een even inventieve campagne en strategie rond de panelen. Zeg niet ‘betonpaneel’, maar … …

BAJ Beton schittert met Origiwalls Lees meer »

IT-eenhoorn Assign kiest voor een persoonlijke aanpak Assign De ambities van IT-consultancybedrijf Assign liggen hoog. De organisatie met 40 medewerkers kwam bij Idearté aankloppen met een tweeledige uitdaging: nieuwe IT-profielen rekruteren én meer klanten aantrekken. Kortom, de ambitie om de wereld te veroveren, beginnend met een rebranding. Een vraag die ons volledig op het lijf …

Assign takes IT personal Lees meer »

Tinder van de bouw Bildr Arbeiders gezocht De jongste drie jaar groeit de vraag naar arbeidskrachten in de Limburgse bouw explosief. Sectorfonds Constructiv steekt daarom een digitaal tandje bij. Met steun van de Provincie Limburg ontwikkelde de organisatie een mobiele app die het voor werkzoekende arbeiders een fluitje van een cent maakt om te solliciteren …

Bildr, de Tinder van de bouw Lees meer »

Nelissen introduceert ‘kleuren met karakter’ in de bouwsector Nelissen Steenfabrieken Nelissen Steenfabrieken – fabrikant van gevelstenen en gevelisolatiesystemen – is al 100 jaar lang een gevestigde waarde in Limburg. Wat begon als een lokaal familiebedrijf op de binnenlandse markt groeide uit tot een grote, internationale speler met een jaarlijkse omzet van meer dan 185 miljoen …

Nelissen introduceert ‘kleuren met karakter’ in de bouwsector Lees meer »

Clash of the Volvo’s: een race naar Zweden met likes als brandstof Volvo De Limburgse Volvo-dealers Celis, Rutten en Jacobs geven het team van Idearté alle vrijheid om hun communicatie creatief aan te pakken. Het resultaat? Clash of the Volvo’s. Een originele influencerscampagne met een gigantisch bereik. Drie teams racen naar Zweden, de geboorteplaats van …

Clash of the Volvo’s Lees meer »

Opvallen bij wie wil afvallen InfraLigne Experten én ambassadeurs aan het woord Een voedingsspecialist die gezonde recepten deelt, een reumapatiënte die over de voordelen van InfraLigne’s infraroodcabines getuigt, een coach die een oefening uitlegt, … De verrassende content van InfraLigne houdt je aandacht stevig vast. Inspiratie in de studio InfraLigne stopt niet bij het inspireren …

Infraligne: opvallen bij wie wil afvallen Lees meer »

Kan jij weerstaan aan de Belgica? Belgische Fruitveiling Hét pronkstuk van de Belgische Fruitveiling is de Belgica appel, een exclusief clubras van de BFV. Het hele jaar door zetten de Belgische telers zich in om een heerlijke appel te kweken. En daar zijn ze perfect in geslaagd. Met zijn blozende wangen en lekker vruchtvlees is …

Belgica-appel is onweerstaanbaar op Tinder Lees meer »

Benieuwd naar de kracht van duurzame communicatie? 

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars