social media marketing

Inclusie werkt aantrekkelijk Hands-on inclusion uitnodiging Hands-on Inclusion Met Hands-on Inclusion wil Verso van een inclusieve arbeidsmarkt met diverse talenten het nieuwe normaal maken. Van willen, naar kunnen, naar doen. Omdat iedereen nodig is op de arbeidsmarkt én omdat er momenteel (te) veel onbenut talent is. Geïnspireerd naar meer? Ontdek meer creatieve cases Op zoek …

Hands on inclusion Lees meer »

Only the strong survive? Groeilabz versterkt sociale ondernemingen Sociale ondernemers vooruit helpen Een branding maakt de essentie van een organisatie zichtbaar. En bij Groeilabz is dat: bootcamps waarin sociale ondernemers hun vaardigheden en kennis verbeteren. Daarin verwijst ‘groei’ naar professionele vooruitgaan. En ‘labz’ naar de actiegerichte aanpak. In het logo schuiven mensen letterlijk aan tafel …

Groeilabz versterkt sociale ondernemingen Lees meer »

Zoveel meer dan een fiets Velo Een fiets met een verhaal Velo verhuurt, verkoopt en herstelt studentenfietsen in Leuven. De belangrijkste periode om nieuwe klanten te winnen is voor hen de start van het academiejaar. Met een on- en offline communicatieplan en creatieve concepten hielpen wij studenten in Leuven de weg naar hun Velo huurfiets …

Velo, zoveel meer dan een fiets… Lees meer »

Knap in verhalen vertellen Bewel Knap in ons vak Tijdens een vaste redactieraad gaan we op zoek naar sterke verhalen bij medewerkers en klanten. Deze verspreiden we strategisch via social media, een digitale nieuwsbrief, printmagazine, stakeholders en de pers om steeds de juiste doelgroep te bereiken. Een klantentevredenheidsenquête als basis voor mond-aan-mond reclame Mond-aan-mondreclame is …

Bewel, Knap in hun vak Lees meer »

ITZU brengt 3 identiteitspijlers met succes tot leven ITZU Voor de merkprofilering van bedrijven en organisaties stappen we bij Idearté af van ellenlange teksten over de missie en visie. Die komen in het beste geval tegen de muur te hangen, maar verdwijnen meestal toch meteen in een gesloten lade. Wij brengen de essentie van een …

ITZU brengt 3 identiteitspijlers met succes tot leven Lees meer »

Dynamische vastgoedspeler denkt verder dan België Urbicoon Aangepaste brochure voor elke residentie Van Square Schuman tot Woluwe Valley, alle projecten van Urbicoon krijgen een eigen, originele brochure. Deze straalt niet enkel de pluspunten van de residentie in kwestie uit, maar ook de passie waarmee Urbicoon ze ontwikkelt. Urbicoon steekt grens over met doelgroepgerichte brochure Met …

Dynamische vastgoedspeler Urbicoon denkt verder dan België Lees meer »

De koepelorganisatie die verenigt, verdedigt, versterkt Verso Verso toont de weg Verso is de intersectorale werkgeversorganisatie voor Vlaamse sociale ondernemingen. Ze bieden ondersteuning rond innovatie, corporate governance, duurzaamheid en HR. En dat uit zich onder andere in inspirerende content. www… waar is HRwijs naartoe? Toen Verso ‘HRwijs’ binnen haar overkoepelende structuur integreerde, gidsten ze de …

Verso Lees meer »

Beleef het zelf in Haspengouw Visit Haspengouw De uitdaging Visit Haspengouw is een initiatief van de gemeenten Borgloon, Tongeren, Bilzen en Sint-Truiden. Deze vier Haspengouwse parels bundelen de krachten om mensen uit heel Vlaanderen aan te sporen om een bezoekje te brengen aan de veelzijdige regio. Inhoud (strategie) Voor de geïnteresseerden die niet weten waar …

Beleef het zelf in Haspengouw Lees meer »

Strategische campagne doet inschrijvingen pieken op Genkse traditieschool Lyceum Genk “Naar welke middelbare school ga ik volgend jaar?” De vraag houdt elke 12-jarige (en bij uitbreiding zijn/haar ouders) bezig. Om zoekende leerlingen te overtuigen om de schoolpoort van Lyceum Genk binnen te stappen, dokterden we een campagne uit die antwoorden geeft op deze hamvraag. https://youtu.be/TlqIBZxPMTw …

Strategische campagne doet inschrijvingen pieken op Lyceum Genk Lees meer »

De autobuddy Coyote Andrea Croonenberghs als nieuw gezicht De ambassadeur of ambassadrice van Coyote moest meer zijn dan gewoon een bekend gezicht. We gingen op zoek naar iemand die zowel vertrouwen als verantwoordelijkheid uitstraalde. En dat bij een breed publiek. In Andrea Croonenberghs vonden we dan ook de ideale kandidaat. Intussen vind je haar terug in …

De autobuddy Coyote Lees meer »

Benieuwd naar de kracht van duurzame communicatie? 

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars