dienst: social media marketing

Dynamische vastgoedspeler denkt verder dan België Urbicoon Aangepaste brochure voor elke residentie Van Square Schuman tot Woluwe Valley, alle projecten van Urbicoon krijgen een eigen, originele brochure. Deze straalt niet enkel de pluspunten van de residentie in kwestie uit, maar ook de passie waarmee Urbicoon ze ontwikkelt. Urbicoon steekt grens over met doelgroepgerichte brochure Met …

Dynamische vastgoedspeler Urbicoon denkt verder dan België Lees meer »

Beleef het zelf in Haspengouw Visit Haspengouw De uitdaging Visit Haspengouw is een initiatief van de gemeenten Borgloon, Tongeren, Bilzen en Sint-Truiden. Deze vier Haspengouwse parels bundelen de krachten om mensen uit heel Vlaanderen aan te sporen om een bezoekje te brengen aan de veelzijdige regio. Inhoud (strategie) Voor de geïnteresseerden die niet weten waar …

Beleef het zelf in Haspengouw Lees meer »

De autobuddy Coyote Andrea Croonenberghs als nieuw gezicht De ambassadeur of ambassadrice van Coyote moest meer zijn dan gewoon een bekend gezicht. We gingen op zoek naar iemand die zowel vertrouwen als verantwoordelijkheid uitstraalde. En dat bij een breed publiek. In Andrea Croonenberghs vonden we dan ook de ideale kandidaat. Intussen vind je haar terug in …

De autobuddy Coyote Lees meer »

Strategische campagne doet inschrijvingen pieken op Genkse traditieschool Lyceum Genk “Naar welke middelbare school ga ik volgend jaar?” De vraag houdt elke 12-jarige (en bij uitbreiding zijn/haar ouders) bezig. Om zoekende leerlingen te overtuigen om de schoolpoort van Lyceum Genk binnen te stappen, dokterden we een campagne uit die antwoorden geeft op deze hamvraag. https://youtu.be/TlqIBZxPMTw …

Strategische campagne doet inschrijvingen pieken op Lyceum Genk Lees meer »

ITZU brengt 3 identiteitspijlers met succes tot leven ITZU Voor de merkprofilering van bedrijven en organisaties stappen we bij Idearté af van ellenlange teksten over de missie en visie. Die komen in het beste geval tegen de muur te hangen, maar verdwijnen meestal toch meteen in een gesloten lade. Wij brengen de essentie van een …

ITZU brengt 3 identiteitspijlers met succes tot leven Lees meer »

Smaakvolle storytelling Crelem Bakeries Branding op smaak Karaktervol brood, krokante koffiekoeken, sierlijke verjaardagstaarten, … Crelem Bakeries levert ze dagvers bij de supermarkten. Om de branding van deze grootambachtelijke bakkerij net zoals hun producten helemaal op smaak te brengen, kreeg deze een gedeeltelijk make-over. Happy content ‘We bake happy moments’ komt nu steeds terug in hun …

Een smaakvolle storytelling voor Crelem bakeries Lees meer »

‘Zonedenken’ brengt structuur in communicatie van RentMore RentMore De uitdaging​ RentMore is marktleider voor nieuwgebouwde appartementen op toplocaties in Brussel en Antwerpen. Door aandachtig te luisteren naar de specifieke wensen bieden ze een appartement dat past bij de persoonlijkheid van de bewoner(s). De RentMore-diensten en de expat-community garanderen een zorgeloos verblijf.   Bij een complexe …

Structuur in de communicatie van Rentmore Lees meer »

Wat als … je een communicatiebureau als marketingafdeling inzet? Avant Machinery AVANT Machinery is een sterk familiebedrijf, gespecialiseerd in de verkoop, verhuur en service van compacte grondverzetmachines en hoogtewerkers. Als dé invoerder van AVANT-knikladers en Leguan hoogtewerkers in België en Nederland, schakelde het bedrijf onze club in als hun gloednieuwe marketingteam. Wij kropen met veel …

Avant: het toppunt van een krachtige samenwerking Lees meer »

Origiwalls schitteren tijdens zomeractie BAJ Beton BAJ Beton en Idearté delen een voorliefde voor originaliteit. Terwijl BAJ al meer dan 30 jaar innovatief uit de hoek komt met hun betonpanelen in verschillende structuren en kleuren, riepen ze onze hulp in voor een even inventieve campagne en strategie rond de panelen. Zeg niet ‘betonpaneel’, maar … …

BAJ Beton schittert met Origiwalls Lees meer »

IT-eenhoorn Assign kiest voor een persoonlijke aanpak Assign De ambities van IT-consultancybedrijf Assign liggen hoog. De organisatie met 40 medewerkers kwam bij Idearté aankloppen met een tweeledige uitdaging: nieuwe IT-profielen rekruteren én meer klanten aantrekken. Kortom, de ambitie om de wereld te veroveren, beginnend met een rebranding. Een vraag die ons volledig op het lijf …

Assign takes IT personal Lees meer »

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars