rekruteringscampagnes

Geslaagde mercato voor Topfanz Topfanz Topfanz specialiseert zich als Halens nichebedrijf in merchandising voor voetbalclubs uit België en Nederland. Om het groeiende succes bij te benen, realiseerden ze twee geslaagde transfers dankzij een online campagne. De uitdaging Topfanz is het geesteskind van Jo Appeltans. Als strategische merchandisingpartner helpt deze verborgen parel de fanbeleving bij professionele …

Geslaagde mercato voor Topfanz Lees meer »

Wervingscampagne ’the art of caring’ Jessa ziekenhuis Kwalitatieve en warme zorg bieden is een kunst. Met het employer branding concept ‘The Art of Caring’ stimuleert het Jessa Ziekenhuis een brede doelgroep om die kunst bij hen meester te worden. Huidige medewerkers treden daarbij op de voorgrond als ambassadeurs. De uitdaging​ Met meer dan 3.130 medewerkers en 360 …

Jessa Ziekenhuis werft via ‘The Art of Caring’-campagne Lees meer »

Benieuwd naar de kracht van duurzame communicatie? 

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars