missie en visie laten leven

ITZU brengt 3 identiteitspijlers met succes tot leven ITZU Voor de merkprofilering van bedrijven en organisaties stappen we bij Idearté af van ellenlange teksten over de missie en visie. Die komen in het beste geval tegen de muur te hangen, maar verdwijnen meestal toch meteen in een gesloten lade. Wij brengen de essentie van een …

ITZU brengt 3 identiteitspijlers met succes tot leven Lees meer »

De missie leeft op de werkvloer Provincie Limburg Vandaag willen medewerkers meer dan een vaste job en een aantrekkelijk loon. Ze willen deel uitmaken van een succesvolle club, met een ziel en een verhaal. Bij Provincie Limburg namen we dat erg letterlijk. Samen met de medewerkers vertaalden we de theoretische missie en visie naar concrete …

Provincie Limburg brengt haar missie tot leven Lees meer »

Zakelijke beleidstekst vertaald in 8 actiegerichte waarden Sint-Trudo ziekenhuis Het Sint-Trudo Ziekenhuis staat voor enorme uitdagingen en wil zichzelf steeds verbeteren. Om te blijven schitteren in zorg is elke schakel belangrijk: van dokters, verplegers, kuisploeg tot technische dienst. De waarden van het ziekenhuis weerspiegelen deze missie. Wij stippelden samen met de communicatiedienst van het ziekenhuis …

Sint-Trudo ziekenhuis brengt haar waarden tot leven Lees meer »

Benieuwd naar de kracht van duurzame communicatie? 

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars