marketingstrategie

Samen naar het next level Go! Next Met haar tweeëndertig scholen, twee kinderdagverblijven, drie internaten en een CLB was Scholengroep 16 op zoek naar een nieuw sterk verhaal. We dompelden ons met z’n allen onder in de onderwijswereld en lanceerden samen het nieuwe merk GO! Next. De uitdaging​ Het doel van de hele oefening was …

Go! Next: samen naar het next level Lees meer »

Vastgoed communicatie in 4 fases OHase – Building Group Jansen Het woonproject oHase is een toonbeeld van rustige architectuur, met het vizier gericht op het zonnige zuiden en de rust van het water. Zicht op zee ‘op zijn Hasselts’, ingebed in het groen. Samen met de familie Jansen gingen we op zoek naar bewoners voor dit …

Thuis aan het water in OHase Lees meer »

Wat als … je een communicatiebureau als marketingafdeling inzet? Avant Machinery AVANT Machinery is een sterk familiebedrijf, gespecialiseerd in de verkoop, verhuur en service van compacte grondverzetmachines en hoogtewerkers. Als dé invoerder van AVANT-knikladers en Leguan hoogtewerkers in België en Nederland, schakelde het bedrijf onze club in als hun gloednieuwe marketingteam. Wij kropen met veel …

Avant: het toppunt van een krachtige samenwerking Lees meer »

Bruisend Lommel Lommelse handelsvereniging Visueel bruisen Handelaarsvereniging Bruisend Lommel is voortdurend in de weer met kleurrijke initiatieven en aantrekkelijke acties om Lommel op de kaart te zetten als echte shopstad. Om die missie te ondersteunen, ontwikkelden we een vrolijke collagestijl die de veelheid in hun aanbod visueel weergeeft. voel het bruisen Tijdens het Lommels Ladies …

Bruisend Lommel Lees meer »

Sociaalste secretariaat legt troefkaarten op tafel CLB CLB Sociaal secretariaat maakt deel uit van de CLB Group en staat in voor de volledige sociale administratie van bedrijven. Van maandelijkse loonberekeningen tot aangiftes van bedrijfsvoorheffing. Om aan te tonen dat CLB alle troeven in handen heeft, lanceren ze een leerrijk kaartspel en een bijhorende online quiz …

Sociaalste secretariaat CLB legt troefkaarten op tafel Lees meer »

Rappen in radiospot voor jo-jo-Jonagold VLAM Zeg het met een lied Om de jongere doelgroep van de Jonagold-appel aan te spreken, doken we met enkele rijmende tieners de studio in voor een frisse radiospot. Graffiti-visuals trekken de hippe stijl van de campagne door. Bekijk de making of van de radiospot contacteer ons contacteer ons Geïnspireerd …

Rappen voor Jo-Jo-Jonagold Lees meer »

Origiwalls schitteren tijdens zomeractie BAJ Beton BAJ Beton en Idearté delen een voorliefde voor originaliteit. Terwijl BAJ al meer dan 30 jaar innovatief uit de hoek komt met hun betonpanelen in verschillende structuren en kleuren, riepen ze onze hulp in voor een even inventieve campagne en strategie rond de panelen. Zeg niet ‘betonpaneel’, maar … …

BAJ Beton schittert met Origiwalls Lees meer »

Tinder van de bouw Bildr Arbeiders gezocht De jongste drie jaar groeit de vraag naar arbeidskrachten in de Limburgse bouw explosief. Sectorfonds Constructiv steekt daarom een digitaal tandje bij. Met steun van de Provincie Limburg ontwikkelde de organisatie een mobiele app die het voor werkzoekende arbeiders een fluitje van een cent maakt om te solliciteren …

Bildr, de Tinder van de bouw Lees meer »

Nelissen introduceert ‘kleuren met karakter’ in de bouwsector Nelissen Steenfabrieken Nelissen Steenfabrieken – fabrikant van gevelstenen en gevelisolatiesystemen – is al 100 jaar lang een gevestigde waarde in Limburg. Wat begon als een lokaal familiebedrijf op de binnenlandse markt groeide uit tot een grote, internationale speler met een jaarlijkse omzet van meer dan 185 miljoen …

Nelissen introduceert ‘kleuren met karakter’ in de bouwsector Lees meer »

Clash of the Volvo’s: een race naar Zweden met likes als brandstof Volvo De Limburgse Volvo-dealers Celis, Rutten en Jacobs geven het team van Idearté alle vrijheid om hun communicatie creatief aan te pakken. Het resultaat? Clash of the Volvo’s. Een originele influencerscampagne met een gigantisch bereik. Drie teams racen naar Zweden, de geboorteplaats van …

Clash of the Volvo’s Lees meer »

Benieuwd naar de kracht van duurzame communicatie? 

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars