marketingstrategie

Inclusie werkt aantrekkelijk Hands-on inclusion uitnodiging Hands-on Inclusion Met Hands-on Inclusion wil Verso van een inclusieve arbeidsmarkt met diverse talenten het nieuwe normaal maken. Van willen, naar kunnen, naar doen. Omdat iedereen nodig is op de arbeidsmarkt én omdat er momenteel (te) veel onbenut talent is. Geïnspireerd naar meer? Ontdek meer creatieve cases Op zoek …

Hands on inclusion Lees meer »

Only the strong survive? Groeilabz versterkt sociale ondernemingen Sociale ondernemers vooruit helpen Een branding maakt de essentie van een organisatie zichtbaar. En bij Groeilabz is dat: bootcamps waarin sociale ondernemers hun vaardigheden en kennis verbeteren. Daarin verwijst ‘groei’ naar professionele vooruitgaan. En ‘labz’ naar de actiegerichte aanpak. In het logo schuiven mensen letterlijk aan tafel …

Groeilabz versterkt sociale ondernemingen Lees meer »

Zoveel meer dan een fiets Velo Een fiets met een verhaal Velo verhuurt, verkoopt en herstelt studentenfietsen in Leuven. De belangrijkste periode om nieuwe klanten te winnen is voor hen de start van het academiejaar. Met een on- en offline communicatieplan en creatieve concepten hielpen wij studenten in Leuven de weg naar hun Velo huurfiets …

Velo, zoveel meer dan een fiets… Lees meer »

ITZU brengt 3 identiteitspijlers met succes tot leven ITZU Voor de merkprofilering van bedrijven en organisaties stappen we bij Idearté af van ellenlange teksten over de missie en visie. Die komen in het beste geval tegen de muur te hangen, maar verdwijnen meestal toch meteen in een gesloten lade. Wij brengen de essentie van een …

ITZU brengt 3 identiteitspijlers met succes tot leven Lees meer »

in|C Sociale economie Vlaanderen in|C ondersteunt en promoot de sociale economie. De organisatie is een katalysator voor groei, dankzij gerichte investeringen in radicaal vernieuwende ideeën. Bye bye geitenwollensokken imago Om sociaal ondernemerschap nog sterker te ondersteunen, kiest in|C voor een professionalisering van hun bedrijfscommunicatie. 4 jaar inspirerende communicatie voor IN-C in dubbel zoveel cijfers 36 …

Sociale economie Vlaanderen Lees meer »

De koepelorganisatie die verenigt, verdedigt, versterkt Verso Verso toont de weg Verso is de intersectorale werkgeversorganisatie voor Vlaamse sociale ondernemingen. Ze bieden ondersteuning rond innovatie, corporate governance, duurzaamheid en HR. En dat uit zich onder andere in inspirerende content. www… waar is HRwijs naartoe? Toen Verso ‘HRwijs’ binnen haar overkoepelende structuur integreerde, gidsten ze de …

Verso Lees meer »

Beleef het zelf in Haspengouw Visit Haspengouw De uitdaging Visit Haspengouw is een initiatief van de gemeenten Borgloon, Tongeren, Bilzen en Sint-Truiden. Deze vier Haspengouwse parels bundelen de krachten om mensen uit heel Vlaanderen aan te sporen om een bezoekje te brengen aan de veelzijdige regio. Inhoud (strategie) Voor de geïnteresseerden die niet weten waar …

Beleef het zelf in Haspengouw Lees meer »

Strategische campagne doet inschrijvingen pieken op Genkse traditieschool Lyceum Genk “Naar welke middelbare school ga ik volgend jaar?” De vraag houdt elke 12-jarige (en bij uitbreiding zijn/haar ouders) bezig. Om zoekende leerlingen te overtuigen om de schoolpoort van Lyceum Genk binnen te stappen, dokterden we een campagne uit die antwoorden geeft op deze hamvraag. https://youtu.be/TlqIBZxPMTw …

Strategische campagne doet inschrijvingen pieken op Lyceum Genk Lees meer »

De autobuddy Coyote Andrea Croonenberghs als nieuw gezicht De ambassadeur of ambassadrice van Coyote moest meer zijn dan gewoon een bekend gezicht. We gingen op zoek naar iemand die zowel vertrouwen als verantwoordelijkheid uitstraalde. En dat bij een breed publiek. In Andrea Croonenberghs vonden we dan ook de ideale kandidaat. Intussen vind je haar terug in …

De autobuddy Coyote Lees meer »

Geslaagde mercato voor Topfanz Topfanz Topfanz specialiseert zich als Halens nichebedrijf in merchandising voor voetbalclubs uit België en Nederland. Om het groeiende succes bij te benen, realiseerden ze twee geslaagde transfers dankzij een online campagne. De uitdaging Topfanz is het geesteskind van Jo Appeltans. Als strategische merchandisingpartner helpt deze verborgen parel de fanbeleving bij professionele …

Geslaagde mercato voor Topfanz Lees meer »

Benieuwd naar de kracht van duurzame communicatie? 

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars