creatieve campagnes

Rappen in radiospot voor jo-jo-Jonagold VLAM Zeg het met een lied Om de jongere doelgroep van de Jonagold-appel aan te spreken, doken we met enkele rijmende tieners de studio in voor een frisse radiospot. Graffiti-visuals trekken de hippe stijl van de campagne door. Bekijk de making of van de radiospot contacteer ons contacteer ons Geïnspireerd …

Rappen voor Jo-Jo-Jonagold Lees meer »

Origiwalls schitteren tijdens zomeractie BAJ Beton BAJ Beton en Idearté delen een voorliefde voor originaliteit. Terwijl BAJ al meer dan 30 jaar innovatief uit de hoek komt met hun betonpanelen in verschillende structuren en kleuren, riepen ze onze hulp in voor een even inventieve campagne en strategie rond de panelen. Zeg niet ‘betonpaneel’, maar … …

BAJ Beton schittert met Origiwalls Lees meer »

Tinder van de bouw Bildr Arbeiders gezocht De jongste drie jaar groeit de vraag naar arbeidskrachten in de Limburgse bouw explosief. Sectorfonds Constructiv steekt daarom een digitaal tandje bij. Met steun van de Provincie Limburg ontwikkelde de organisatie een mobiele app die het voor werkzoekende arbeiders een fluitje van een cent maakt om te solliciteren …

Bildr, de Tinder van de bouw Lees meer »

Nelissen introduceert ‘kleuren met karakter’ in de bouwsector Nelissen Steenfabrieken Nelissen Steenfabrieken – fabrikant van gevelstenen en gevelisolatiesystemen – is al 100 jaar lang een gevestigde waarde in Limburg. Wat begon als een lokaal familiebedrijf op de binnenlandse markt groeide uit tot een grote, internationale speler met een jaarlijkse omzet van meer dan 185 miljoen …

Nelissen introduceert ‘kleuren met karakter’ in de bouwsector Lees meer »

Clash of the Volvo’s: een race naar Zweden met likes als brandstof Volvo De Limburgse Volvo-dealers Celis, Rutten en Jacobs geven het team van Idearté alle vrijheid om hun communicatie creatief aan te pakken. Het resultaat? Clash of the Volvo’s. Een originele influencerscampagne met een gigantisch bereik. Drie teams racen naar Zweden, de geboorteplaats van …

Clash of the Volvo’s Lees meer »

Opvallen bij wie wil afvallen InfraLigne Experten én ambassadeurs aan het woord Een voedingsspecialist die gezonde recepten deelt, een reumapatiënte die over de voordelen van InfraLigne’s infraroodcabines getuigt, een coach die een oefening uitlegt, … De verrassende content van InfraLigne houdt je aandacht stevig vast. Inspiratie in de studio InfraLigne stopt niet bij het inspireren …

Infraligne: opvallen bij wie wil afvallen Lees meer »

IN-Z pioniert met open-hiring IN-Z Bij open hiring zoekt een bedrijf naar een job waarin de sollicitant zijn of haar talenten ten volle kan laten renderen. Allemaal goed en wel. Maar hoe breng je zo’n theoretisch concept nu in de praktijk? Met een zorgvuldig uitgekiende HR-campagne waarin strategie en creativiteit elkaar harmonieus aanvullen, ontpopte IN-Z …

IN-Z pioniert met open-hiring Lees meer »

Kan jij weerstaan aan de Belgica? Belgische Fruitveiling Hét pronkstuk van de Belgische Fruitveiling is de Belgica appel, een exclusief clubras van de BFV. Het hele jaar door zetten de Belgische telers zich in om een heerlijke appel te kweken. En daar zijn ze perfect in geslaagd. Met zijn blozende wangen en lekker vruchtvlees is …

Belgica-appel is onweerstaanbaar op Tinder Lees meer »

Fictief wonderdrankje brengt Limburgers in contact met eerstelijnspsycholoog GGZ (Geestelijke Gezondheidszorg) 1 op de 5 Limburgers kampt met lichte mentale klachten, zoals angst of stress. Slechts een handvol daarvan zoekt hiervoor echter psychologische hulp, waardoor die sluimerende problemen alleen maar dreigen te verergeren. Daarom lanceren de netwerken Geestelijke Gezondheid Limburg (GGZ Limburg) de ‘eerstelijnspsycholoog’: een …

Fictief wonderdrangkje brengt Limburgers in contact met eerstelijnspsycholoog Lees meer »

Benieuwd naar de kracht van duurzame communicatie? 

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars