creatieve campagnes

De koepelorganisatie die verenigt, verdedigt, versterkt Verso Verso toont de weg Verso is de intersectorale werkgeversorganisatie voor Vlaamse sociale ondernemingen. Ze bieden ondersteuning rond innovatie, corporate governance, duurzaamheid en HR. En dat uit zich onder andere in inspirerende content. www… waar is HRwijs naartoe? Toen Verso ‘HRwijs’ binnen haar overkoepelende structuur integreerde, gidsten ze de …

Verso Lees meer »

Beleef het zelf in Haspengouw Visit Haspengouw De uitdaging Visit Haspengouw is een initiatief van de gemeenten Borgloon, Tongeren, Bilzen en Sint-Truiden. Deze vier Haspengouwse parels bundelen de krachten om mensen uit heel Vlaanderen aan te sporen om een bezoekje te brengen aan de veelzijdige regio. Inhoud (strategie) Voor de geïnteresseerden die niet weten waar …

Beleef het zelf in Haspengouw Lees meer »

Strategische campagne doet inschrijvingen pieken op Genkse traditieschool Lyceum Genk “Naar welke middelbare school ga ik volgend jaar?” De vraag houdt elke 12-jarige (en bij uitbreiding zijn/haar ouders) bezig. Om zoekende leerlingen te overtuigen om de schoolpoort van Lyceum Genk binnen te stappen, dokterden we een campagne uit die antwoorden geeft op deze hamvraag. https://youtu.be/TlqIBZxPMTw …

Strategische campagne doet inschrijvingen pieken op Lyceum Genk Lees meer »

De autobuddy Coyote Andrea Croonenberghs als nieuw gezicht De ambassadeur of ambassadrice van Coyote moest meer zijn dan gewoon een bekend gezicht. We gingen op zoek naar iemand die zowel vertrouwen als verantwoordelijkheid uitstraalde. En dat bij een breed publiek. In Andrea Croonenberghs vonden we dan ook de ideale kandidaat. Intussen vind je haar terug in …

De autobuddy Coyote Lees meer »

Geslaagde mercato voor Topfanz Topfanz Topfanz specialiseert zich als Halens nichebedrijf in merchandising voor voetbalclubs uit België en Nederland. Om het groeiende succes bij te benen, realiseerden ze twee geslaagde transfers dankzij een online campagne. De uitdaging Topfanz is het geesteskind van Jo Appeltans. Als strategische merchandisingpartner helpt deze verborgen parel de fanbeleving bij professionele …

Geslaagde mercato voor Topfanz Lees meer »

Expo over Limburgers in Congo en Congolezen in Limburg: van een gekleurd naar een aantrekkelijk kleurrijk verhaal. Bacongo Sterk met kleur We gebruiken drie treffende kleuren met sterke contrasten. In de lay-out komen telkens twee portretten samen. Die symboliseren de twee perspectieven van waaruit de tentoonstelling het verhaal vertelt. Error De foutmelding toont dat er …

Bacongo: een gekleurd naar een aantrekkelijk kleurrijk verhaal Lees meer »

Vastgoed communicatie in 4 fases OHase – Building Group Jansen Het woonproject oHase is een toonbeeld van rustige architectuur, met het vizier gericht op het zonnige zuiden en de rust van het water. Zicht op zee ‘op zijn Hasselts’, ingebed in het groen. Samen met de familie Jansen gingen we op zoek naar bewoners voor dit …

Thuis aan het water in OHase Lees meer »

Wat als … je een communicatiebureau als marketingafdeling inzet? Avant Machinery AVANT Machinery is een sterk familiebedrijf, gespecialiseerd in de verkoop, verhuur en service van compacte grondverzetmachines en hoogtewerkers. Als dé invoerder van AVANT-knikladers en Leguan hoogtewerkers in België en Nederland, schakelde het bedrijf onze club in als hun gloednieuwe marketingteam. Wij kropen met veel …

Avant: het toppunt van een krachtige samenwerking Lees meer »

Bruisend Lommel Lommelse handelsvereniging Visueel bruisen Handelaarsvereniging Bruisend Lommel is voortdurend in de weer met kleurrijke initiatieven en aantrekkelijke acties om Lommel op de kaart te zetten als echte shopstad. Om die missie te ondersteunen, ontwikkelden we een vrolijke collagestijl die de veelheid in hun aanbod visueel weergeeft. voel het bruisen Tijdens het Lommels Ladies …

Bruisend Lommel Lees meer »

Sociaalste secretariaat legt troefkaarten op tafel CLB CLB Sociaal secretariaat maakt deel uit van de CLB Group en staat in voor de volledige sociale administratie van bedrijven. Van maandelijkse loonberekeningen tot aangiftes van bedrijfsvoorheffing. Om aan te tonen dat CLB alle troeven in handen heeft, lanceren ze een leerrijk kaartspel en een bijhorende online quiz …

Sociaalste secretariaat CLB legt troefkaarten op tafel Lees meer »

Benieuwd naar de kracht van duurzame communicatie? 

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars