dienst: (re)branding

Functional Body ontpopt zich tot Evoke Health Hub Evoke Health Hub In 2008 richtten Christophe en Evie Functional Body op. Hun doel was zoveel mogelijk mensen net als hen laten ervaren hoe een gezonde, actieve en evenwichtige levensstijl alles gewoon beter maakt. Aan dit inspirerende verhaal breien ze met veel goesting een volgend hoofdstuk. Het …

Evoke Lees meer »

Generatieloos logo Unicraft Uni + Craft Unicraft is een groothandel, gespecialiseerd in hobby- en knutselmateriaal. Dat vraagt om een lijnenstijl waarmee je eindeloos varieert. Perfect voor een originele digitale branding. ‘Uni’ staat voor het universele aspect: hobbyisten uit de (internationale) omgeving vinden hun betaalbare materialen. ‘Craft’ verwijst naar ‘knutselen, maken en creëren’. Generatieloos logo De …

Generatieloos logo voor Unicraft Lees meer »

Geslaagde mercato voor Topfanz Topfanz Topfanz specialiseert zich als Halens nichebedrijf in merchandising voor voetbalclubs uit België en Nederland. Om het groeiende succes bij te benen, realiseerden ze twee geslaagde transfers dankzij een online campagne. De uitdaging Topfanz is het geesteskind van Jo Appeltans. Als strategische merchandisingpartner helpt deze verborgen parel de fanbeleving bij professionele …

Geslaagde mercato voor Topfanz Lees meer »

Samen naar het next level Go! Next Met haar tweeëndertig scholen, twee kinderdagverblijven, drie internaten en een CLB was Scholengroep 16 op zoek naar een nieuw sterk verhaal. We dompelden ons met z’n allen onder in de onderwijswereld en lanceerden samen het nieuwe merk GO! Next. De uitdaging​ Het doel van de hele oefening was …

Go! Next: samen naar het next level Lees meer »

Psychiatrisch ziekenhuis krijgt naam en vorm Asster Met passie voor branding Voor het grootste psychiatrisch ziekenhuis in België creëerde Idearté een volledig nieuwe naam en branding. Met hun slagzin ‘passie voor psychiatrische zorg’ wordt meteen duidelijk welke richting ze uit willen. Asster werd feestelijk gelanceerd met het persevent ‘Verlichting’. Compacte infobrochure Een opname in het …

Psychiatrisch ziekenhuis krijgt naam en vorm: Asster Lees meer »

Vastgoed communicatie in 4 fases OHase – Building Group Jansen Het woonproject oHase is een toonbeeld van rustige architectuur, met het vizier gericht op het zonnige zuiden en de rust van het water. Zicht op zee ‘op zijn Hasselts’, ingebed in het groen. Samen met de familie Jansen gingen we op zoek naar bewoners voor dit …

Thuis aan het water in OHase Lees meer »

Huisstijl en website die energiepositiviteit ademen Enerdo Naar een energiepositieve wereld Studiebureau Enerdo is vastberaden om de ecologische impact van wonen tot nul te herleiden en zelfs energiepositief te maken. Ze zien het als hun plicht ten opzichte van de komende generaties om de wereld mooier achter te laten. Innovatieve huisstijl & website In die …

Voel de energiepositiviteit van Enerdo Lees meer »

IT-eenhoorn Assign kiest voor een persoonlijke aanpak Assign De ambities van IT-consultancybedrijf Assign liggen hoog. De organisatie met 40 medewerkers kwam bij Idearté aankloppen met een tweeledige uitdaging: nieuwe IT-profielen rekruteren én meer klanten aantrekken. Kortom, de ambitie om de wereld te veroveren, beginnend met een rebranding. Een vraag die ons volledig op het lijf …

Assign takes IT personal Lees meer »

Branding die zowel inhoudelijk als visueel klopt Assurvita Limburgse verzekeringskantoren Driesmans, Bortels en Kindermans fusioneerden tot het kersverse Assurvita. Sterke branding Bij deze krachtige Haspengouwse verzekeringsgroep hoort ook een krachtig logo. Het design daarvan trokken we bovendien door in de nieuwe website. Die bouwden we zo op, dat zowel particulieren als ondernemers vlot hun weg …

Assurvita: branding die zowel inhoudelijk als visueel klopt Lees meer »

Slimme branding voor SMRT PORT SmartPort Limburg – POM Limburg join. innovate. accelerate. SmartPort Limburg is hét uithangbord van de Limburgse logistiek, met internationale uitstraling. In opdracht van POM Limburg ontwikkelden we de branding, gevolgd door een uitrol daarvan in de vorm van beursmateriaal en een presentatie. Geïnspireerd naar meer? Ontdek meer creatieve cases Op …

Slimme branding voor SMRT PORT Lees meer »

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars