Inclusie werkt aantrekkelijk Hands-on inclusion uitnodiging Hands-on Inclusion Met Hands-on Inclusion wil Verso van een inclusieve arbeidsmarkt met diverse talenten het nieuwe normaal maken. Van willen, naar kunnen, naar doen. Omdat iedereen nodig is op de arbeidsmarkt én omdat er momenteel (te) veel onbenut talent is. Geïnspireerd naar meer? Ontdek meer creatieve cases Op zoek …
(re)branding
Only the strong survive? Groeilabz versterkt sociale ondernemingen Sociale ondernemers vooruit helpen Een branding maakt de essentie van een organisatie zichtbaar. En bij Groeilabz is dat: bootcamps waarin sociale ondernemers hun vaardigheden en kennis verbeteren. Daarin verwijst ‘groei’ naar professionele vooruitgaan. En ‘labz’ naar de actiegerichte aanpak. In het logo schuiven mensen letterlijk aan tafel …
Een veelzijdige rebranding voor een veelzijdige organisatie De Biehal De Biehal is een veelzijdig bedrijf. We gingen dan ook op zoek naar een veelzijdige branding, die al hun diensten omvat. Om bedrijven een betere inkijk te bieden in alle activiteiten, ontwikkelden we ook een overzichtelijke doelgroepgerichte brochure. sociaal-maatschappelijk karakter van de Biehal De vorm van …
Generatieloos logo Unicraft Uni + Craft Unicraft is een groothandel, gespecialiseerd in hobby- en knutselmateriaal. Dat vraagt om een lijnenstijl waarmee je eindeloos varieert. Perfect voor een originele digitale branding. ‘Uni’ staat voor het universele aspect: hobbyisten uit de (internationale) omgeving vinden hun betaalbare materialen. ‘Craft’ verwijst naar ‘knutselen, maken en creëren’. Generatieloos logo De …
Geslaagde mercato voor Topfanz Topfanz Topfanz specialiseert zich als Halens nichebedrijf in merchandising voor voetbalclubs uit België en Nederland. Om het groeiende succes bij te benen, realiseerden ze twee geslaagde transfers dankzij een online campagne. De uitdaging Topfanz is het geesteskind van Jo Appeltans. Als strategische merchandisingpartner helpt deze verborgen parel de fanbeleving bij professionele …
Functional Body ontpopt zich tot Evoke Health Hub Evoke Health Hub In 2008 richtten Christophe en Evie Functional Body op. Hun doel was zoveel mogelijk mensen net als hen laten ervaren hoe een gezonde, actieve en evenwichtige levensstijl alles gewoon beter maakt. Aan dit inspirerende verhaal breien ze met veel goesting een volgend hoofdstuk. Het …
Samen naar het next level Go! Next Met haar tweeëndertig scholen, twee kinderdagverblijven, drie internaten en een CLB was Scholengroep 16 op zoek naar een nieuw sterk verhaal. We dompelden ons met z’n allen onder in de onderwijswereld en lanceerden samen het nieuwe merk GO! Next. De uitdaging Het doel van de hele oefening was …
Psychiatrisch ziekenhuis krijgt naam en vorm Asster Met passie voor branding Voor het grootste psychiatrisch ziekenhuis in België creëerde Idearté een volledig nieuwe naam en branding. Met hun slagzin ‘passie voor psychiatrische zorg’ wordt meteen duidelijk welke richting ze uit willen. Asster werd feestelijk gelanceerd met het persevent ‘Verlichting’. Compacte infobrochure Een opname in het …
Psychiatrisch ziekenhuis krijgt naam en vorm: Asster Lees meer »
Vastgoed communicatie in 4 fases OHase – Building Group Jansen Het woonproject oHase is een toonbeeld van rustige architectuur, met het vizier gericht op het zonnige zuiden en de rust van het water. Zicht op zee ‘op zijn Hasselts’, ingebed in het groen. Samen met de familie Jansen gingen we op zoek naar bewoners voor dit …
Huisstijl en website die energiepositiviteit ademen Enerdo Naar een energiepositieve wereld Studiebureau Enerdo is vastberaden om de ecologische impact van wonen tot nul te herleiden en zelfs energiepositief te maken. Ze zien het als hun plicht ten opzichte van de komende generaties om de wereld mooier achter te laten. Innovatieve huisstijl & website In die …