De kracht van ambassadeurs

Overkomt het jou weleens dat je van je sokken geblazen wordt door een advertentie met een stockfoto van een perfect Amerikaans gezin en de belofte op ‘een unieke aanpak die je alleen bij ons kan vinden’? Niet vaak, gokken we. Met dit soort van boodschappen lok je ook bij je eigen doelgroep niets meer uit dan een lauwe reactie. Waarom? Ten eerste werd het beeld al door tientallen van je concurrenten gebruikt én spreekt het niet aan. Ten tweede vertel je je verhaal vanuit je bedrijf, hetgeen niet geloofwaardig of authentiek overkomt. Als je dezelfde boodschap een authentieke verpakking geeft, zal dat je veel meer resultaten opleveren. En daarvoor zet je best ambassadeurs in. Echte mensen, die hun echte ervaring met je bedrijf delen.

Aanpak de kracht van ambassadeurs

Tijdens de workshop leer je hoe jij je klanten en medewerkers kan inzetten als ambassadeur. Van een vriendelijk mailtje tot een tot in de puntjes uitgewerkt beloningssysteem. Je wandelt buiten met een concreet actieplan.

Doelgroep

  • Medewerkers marketing / communicatie
  • Zaakvoerders

Inbegrepen

  • cursusmateriaal
  • personafiche

Praktische info

  • Incompany bij jou op kantoor
  • Mogelijkheid tot subsidie via kmo-portefeuille

“Dat een zaakvoerder of een medewerker vol lof over zijn of haar bedrijf vertelt, is logisch. Maar als een ‘neutrale’ ambassadeur dat doet, groeit de appreciatie en de geloofwaardigheid in je doelgroep. Leer daarom hoe je ambassadeurs laat overtuigen.”

Vraag vrijblijvend een offerte

Op zoek naar
een vleugje magie?

Benieuwd naar de kracht van duurzame communicatie? 

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars