Storytelling

Knap in verhalen vertellen Bewel Knap in ons vak Tijdens een vaste redactieraad gaan we op zoek naar sterke verhalen bij medewerkers en klanten. Deze verspreiden we strategisch via social media, een digitale nieuwsbrief, printmagazine, stakeholders en de pers om steeds de juiste doelgroep te bereiken. Een klantentevredenheidsenquête als basis voor mond-aan-mond reclame Mond-aan-mondreclame is …

Bewel, Knap in hun vak Lees meer »

Een veelzijdige rebranding voor een veelzijdige organisatie De Biehal De Biehal is een veelzijdig bedrijf. We gingen dan ook op zoek naar een veelzijdige branding, die al hun diensten omvat. Om bedrijven een betere inkijk te bieden in alle activiteiten, ontwikkelden we ook een overzichtelijke doelgroepgerichte brochure. sociaal-maatschappelijk karakter van de Biehal De vorm van …

Een veelzijdige rebranding voor De Biehal Lees meer »

ITZU brengt 3 identiteitspijlers met succes tot leven ITZU Voor de merkprofilering van bedrijven en organisaties stappen we bij Idearté af van ellenlange teksten over de missie en visie. Die komen in het beste geval tegen de muur te hangen, maar verdwijnen meestal toch meteen in een gesloten lade. Wij brengen de essentie van een …

ITZU brengt 3 identiteitspijlers met succes tot leven Lees meer »

in|C Sociale economie Vlaanderen in|C ondersteunt en promoot de sociale economie. De organisatie is een katalysator voor groei, dankzij gerichte investeringen in radicaal vernieuwende ideeën. Bye bye geitenwollensokken imago Om sociaal ondernemerschap nog sterker te ondersteunen, kiest in|C voor een professionalisering van hun bedrijfscommunicatie. 4 jaar inspirerende communicatie voor IN-C in dubbel zoveel cijfers 36 …

Sociale economie Vlaanderen Lees meer »

Dynamische vastgoedspeler denkt verder dan België Urbicoon Aangepaste brochure voor elke residentie Van Square Schuman tot Woluwe Valley, alle projecten van Urbicoon krijgen een eigen, originele brochure. Deze straalt niet enkel de pluspunten van de residentie in kwestie uit, maar ook de passie waarmee Urbicoon ze ontwikkelt. Urbicoon steekt grens over met doelgroepgerichte brochure Met …

Dynamische vastgoedspeler Urbicoon denkt verder dan België Lees meer »

De koepelorganisatie die verenigt, verdedigt, versterkt Verso Verso toont de weg Verso is de intersectorale werkgeversorganisatie voor Vlaamse sociale ondernemingen. Ze bieden ondersteuning rond innovatie, corporate governance, duurzaamheid en HR. En dat uit zich onder andere in inspirerende content. www… waar is HRwijs naartoe? Toen Verso ‘HRwijs’ binnen haar overkoepelende structuur integreerde, gidsten ze de …

Verso Lees meer »

Beleef het zelf in Haspengouw Visit Haspengouw De uitdaging Visit Haspengouw is een initiatief van de gemeenten Borgloon, Tongeren, Bilzen en Sint-Truiden. Deze vier Haspengouwse parels bundelen de krachten om mensen uit heel Vlaanderen aan te sporen om een bezoekje te brengen aan de veelzijdige regio. Inhoud (strategie) Voor de geïnteresseerden die niet weten waar …

Beleef het zelf in Haspengouw Lees meer »

Strategische campagne doet inschrijvingen pieken op Genkse traditieschool Lyceum Genk “Naar welke middelbare school ga ik volgend jaar?” De vraag houdt elke 12-jarige (en bij uitbreiding zijn/haar ouders) bezig. Om zoekende leerlingen te overtuigen om de schoolpoort van Lyceum Genk binnen te stappen, dokterden we een campagne uit die antwoorden geeft op deze hamvraag. https://youtu.be/TlqIBZxPMTw …

Strategische campagne doet inschrijvingen pieken op Lyceum Genk Lees meer »

De autobuddy Coyote Andrea Croonenberghs als nieuw gezicht De ambassadeur of ambassadrice van Coyote moest meer zijn dan gewoon een bekend gezicht. We gingen op zoek naar iemand die zowel vertrouwen als verantwoordelijkheid uitstraalde. En dat bij een breed publiek. In Andrea Croonenberghs vonden we dan ook de ideale kandidaat. Intussen vind je haar terug in …

De autobuddy Coyote Lees meer »

Geslaagde mercato voor Topfanz Topfanz Topfanz specialiseert zich als Halens nichebedrijf in merchandising voor voetbalclubs uit België en Nederland. Om het groeiende succes bij te benen, realiseerden ze twee geslaagde transfers dankzij een online campagne. De uitdaging Topfanz is het geesteskind van Jo Appeltans. Als strategische merchandisingpartner helpt deze verborgen parel de fanbeleving bij professionele …

Geslaagde mercato voor Topfanz Lees meer »

Benieuwd naar de kracht van duurzame communicatie? 

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars