Uitdaging: Storytelling

Dynamische vastgoedspeler denkt verder dan België Urbicoon Aangepaste brochure voor elke residentie Van Square Schuman tot Woluwe Valley, alle projecten van Urbicoon krijgen een eigen, originele brochure. Deze straalt niet enkel de pluspunten van de residentie in kwestie uit, maar ook de passie waarmee Urbicoon ze ontwikkelt. Urbicoon steekt grens over met doelgroepgerichte brochure Met …

Dynamische vastgoedspeler Urbicoon denkt verder dan België Lees meer »

Beleef het zelf in Haspengouw Visit Haspengouw De uitdaging Visit Haspengouw is een initiatief van de gemeenten Borgloon, Tongeren, Bilzen en Sint-Truiden. Deze vier Haspengouwse parels bundelen de krachten om mensen uit heel Vlaanderen aan te sporen om een bezoekje te brengen aan de veelzijdige regio. Inhoud (strategie) Voor de geïnteresseerden die niet weten waar …

Beleef het zelf in Haspengouw Lees meer »

De autobuddy Coyote Andrea Croonenberghs als nieuw gezicht De ambassadeur of ambassadrice van Coyote moest meer zijn dan gewoon een bekend gezicht. We gingen op zoek naar iemand die zowel vertrouwen als verantwoordelijkheid uitstraalde. En dat bij een breed publiek. In Andrea Croonenberghs vonden we dan ook de ideale kandidaat. Intussen vind je haar terug in …

De autobuddy Coyote Lees meer »

Strategische campagne doet inschrijvingen pieken op Genkse traditieschool Lyceum Genk “Naar welke middelbare school ga ik volgend jaar?” De vraag houdt elke 12-jarige (en bij uitbreiding zijn/haar ouders) bezig. Om zoekende leerlingen te overtuigen om de schoolpoort van Lyceum Genk binnen te stappen, dokterden we een campagne uit die antwoorden geeft op deze hamvraag. https://youtu.be/TlqIBZxPMTw …

Strategische campagne doet inschrijvingen pieken op Lyceum Genk Lees meer »

ITZU brengt 3 identiteitspijlers met succes tot leven ITZU Voor de merkprofilering van bedrijven en organisaties stappen we bij Idearté af van ellenlange teksten over de missie en visie. Die komen in het beste geval tegen de muur te hangen, maar verdwijnen meestal toch meteen in een gesloten lade. Wij brengen de essentie van een …

ITZU brengt 3 identiteitspijlers met succes tot leven Lees meer »

Geslaagde mercato voor Topfanz Topfanz Topfanz specialiseert zich als Halens nichebedrijf in merchandising voor voetbalclubs uit België en Nederland. Om het groeiende succes bij te benen, realiseerden ze twee geslaagde transfers dankzij een online campagne. De uitdaging Topfanz is het geesteskind van Jo Appeltans. Als strategische merchandisingpartner helpt deze verborgen parel de fanbeleving bij professionele …

Geslaagde mercato voor Topfanz Lees meer »

Seizoensbrochure licht op CC De Bogaard Als karton en fluo samenkomen Cultuurcentrum De Bogaard in Sint-Truiden trekt de aandacht van cultuurliefhebbers met een brochure die in het oog springt. Licht en donker Het binnenwerk van de gids toont kleurcontrasten die blijven boeien. Cultuur met een fluogeel randje Elke pagina lijkt wel gedipt in de opvallend …

Seizoensbrochure CC De Bogaard licht op Lees meer »

Expo over Limburgers in Congo en Congolezen in Limburg: van een gekleurd naar een aantrekkelijk kleurrijk verhaal. Bacongo Sterk met kleur We gebruiken drie treffende kleuren met sterke contrasten. In de lay-out komen telkens twee portretten samen. Die symboliseren de twee perspectieven van waaruit de tentoonstelling het verhaal vertelt. Error De foutmelding toont dat er …

Bacongo: een gekleurd naar een aantrekkelijk kleurrijk verhaal Lees meer »

Smaakvolle storytelling Crelem Bakeries Branding op smaak Karaktervol brood, krokante koffiekoeken, sierlijke verjaardagstaarten, … Crelem Bakeries levert ze dagvers bij de supermarkten. Om de branding van deze grootambachtelijke bakkerij net zoals hun producten helemaal op smaak te brengen, kreeg deze een gedeeltelijk make-over. Happy content ‘We bake happy moments’ komt nu steeds terug in hun …

Een smaakvolle storytelling voor Crelem bakeries Lees meer »

‘Zonedenken’ brengt structuur in communicatie van RentMore RentMore De uitdaging​ RentMore is marktleider voor nieuwgebouwde appartementen op toplocaties in Brussel en Antwerpen. Door aandachtig te luisteren naar de specifieke wensen bieden ze een appartement dat past bij de persoonlijkheid van de bewoner(s). De RentMore-diensten en de expat-community garanderen een zorgeloos verblijf.   Bij een complexe …

Structuur in de communicatie van Rentmore Lees meer »

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars