Intiemere publieke relaties

ITZU brengt 3 identiteitspijlers met succes tot leven ITZU Voor de merkprofilering van bedrijven en organisaties stappen we bij Idearté af van ellenlange teksten over de missie en visie. Die komen in het beste geval tegen de muur te hangen, maar verdwijnen meestal toch meteen in een gesloten lade. Wij brengen de essentie van een …

ITZU brengt 3 identiteitspijlers met succes tot leven Lees meer »

Psychiatrisch ziekenhuis krijgt naam en vorm Asster Met passie voor branding Voor het grootste psychiatrisch ziekenhuis in België creëerde Idearté een volledig nieuwe naam en branding. Met hun slagzin ‘passie voor psychiatrische zorg’ wordt meteen duidelijk welke richting ze uit willen. Asster werd feestelijk gelanceerd met het persevent ‘Verlichting’. Compacte infobrochure Een opname in het …

Psychiatrisch ziekenhuis krijgt naam en vorm: Asster Lees meer »

Jansen Building lanceert klimaatplafonds met guerilla-actie Jansen Building De zomer van 2019 gaat de geschiedenisboeken in als een van de warmste ooit gemeten. Bedrijven, ziekenhuizen en horecazaken kreunden onder de hitte. De lancering van het KAY-klimaatplafond van Jansen Building Company kwam dan ook geen moment te vroeg. Maar hoe bracht de bouwgroep zijn baanbrekende plafonds onder de aandacht …

Jansen Building lanceert klimaatplafonds met guerilla-actie Lees meer »

Clash of the Volvo’s: een race naar Zweden met likes als brandstof Volvo De Limburgse Volvo-dealers Celis, Rutten en Jacobs geven het team van Idearté alle vrijheid om hun communicatie creatief aan te pakken. Het resultaat? Clash of the Volvo’s. Een originele influencerscampagne met een gigantisch bereik. Drie teams racen naar Zweden, de geboorteplaats van …

Clash of the Volvo’s Lees meer »

Heerlijke persactie Vermeiren Princeps Chinezen eten graag koekjes Elk jaar verzamelt het kruim van de snoepgoed- en snacksector in Keulen voor de Internationale Susswaren Messe (ISM). Met 40.000 professionals en 1.600 standhouders ’s werelds grootste beurs in de branche. Meertalige persactie Een uitgelezen kans om de eigen speculoospasta – die recent boomde in het Midden-Oosten …

Heerlijke persactie voor Vermeiren Lees meer »

Benieuwd naar de kracht van duurzame communicatie? 

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars