Betere HR-communicatie

ITZU brengt 3 identiteitspijlers met succes tot leven ITZU Voor de merkprofilering van bedrijven en organisaties stappen we bij Idearté af van ellenlange teksten over de missie en visie. Die komen in het beste geval tegen de muur te hangen, maar verdwijnen meestal toch meteen in een gesloten lade. Wij brengen de essentie van een …

ITZU brengt 3 identiteitspijlers met succes tot leven Lees meer »

De missie leeft op de werkvloer Provincie Limburg Vandaag willen medewerkers meer dan een vaste job en een aantrekkelijk loon. Ze willen deel uitmaken van een succesvolle club, met een ziel en een verhaal. Bij Provincie Limburg namen we dat erg letterlijk. Samen met de medewerkers vertaalden we de theoretische missie en visie naar concrete …

Provincie Limburg brengt haar missie tot leven Lees meer »

Geslaagde mercato voor Topfanz Topfanz Topfanz specialiseert zich als Halens nichebedrijf in merchandising voor voetbalclubs uit België en Nederland. Om het groeiende succes bij te benen, realiseerden ze twee geslaagde transfers dankzij een online campagne. De uitdaging Topfanz is het geesteskind van Jo Appeltans. Als strategische merchandisingpartner helpt deze verborgen parel de fanbeleving bij professionele …

Geslaagde mercato voor Topfanz Lees meer »

Wat als … je een communicatiebureau als marketingafdeling inzet? Avant Machinery AVANT Machinery is een sterk familiebedrijf, gespecialiseerd in de verkoop, verhuur en service van compacte grondverzetmachines en hoogtewerkers. Als dé invoerder van AVANT-knikladers en Leguan hoogtewerkers in België en Nederland, schakelde het bedrijf onze club in als hun gloednieuwe marketingteam. Wij kropen met veel …

Avant: het toppunt van een krachtige samenwerking Lees meer »

Jansen Building lanceert klimaatplafonds met guerilla-actie Jansen Building De zomer van 2019 gaat de geschiedenisboeken in als een van de warmste ooit gemeten. Bedrijven, ziekenhuizen en horecazaken kreunden onder de hitte. De lancering van het KAY-klimaatplafond van Jansen Building Company kwam dan ook geen moment te vroeg. Maar hoe bracht de bouwgroep zijn baanbrekende plafonds onder de aandacht …

Jansen Building lanceert klimaatplafonds met guerilla-actie Lees meer »

Tinder van de bouw Bildr Arbeiders gezocht De jongste drie jaar groeit de vraag naar arbeidskrachten in de Limburgse bouw explosief. Sectorfonds Constructiv steekt daarom een digitaal tandje bij. Met steun van de Provincie Limburg ontwikkelde de organisatie een mobiele app die het voor werkzoekende arbeiders een fluitje van een cent maakt om te solliciteren …

Bildr, de Tinder van de bouw Lees meer »

IN-Z pioniert met open-hiring IN-Z Bij open hiring zoekt een bedrijf naar een job waarin de sollicitant zijn of haar talenten ten volle kan laten renderen. Allemaal goed en wel. Maar hoe breng je zo’n theoretisch concept nu in de praktijk? Met een zorgvuldig uitgekiende HR-campagne waarin strategie en creativiteit elkaar harmonieus aanvullen, ontpopte IN-Z …

IN-Z pioniert met open-hiring Lees meer »

Zakelijke beleidstekst vertaald in 8 actiegerichte waarden Sint-Trudo ziekenhuis Het Sint-Trudo Ziekenhuis staat voor enorme uitdagingen en wil zichzelf steeds verbeteren. Om te blijven schitteren in zorg is elke schakel belangrijk: van dokters, verplegers, kuisploeg tot technische dienst. De waarden van het ziekenhuis weerspiegelen deze missie. Wij stippelden samen met de communicatiedienst van het ziekenhuis …

Sint-Trudo ziekenhuis brengt haar waarden tot leven Lees meer »

Benieuwd naar de kracht van duurzame communicatie? 

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars