Uitdaging: Merk, product of dienst (her)lanceren

Functional Body ontpopt zich tot Evoke Health Hub Evoke Health Hub In 2008 richtten Christophe en Evie Functional Body op. Hun doel was zoveel mogelijk mensen net als hen laten ervaren hoe een gezonde, actieve en evenwichtige levensstijl alles gewoon beter maakt. Aan dit inspirerende verhaal breien ze met veel goesting een volgend hoofdstuk. Het …

Evoke Lees meer »

Generatieloos logo Unicraft Uni + Craft Unicraft is een groothandel, gespecialiseerd in hobby- en knutselmateriaal. Dat vraagt om een lijnenstijl waarmee je eindeloos varieert. Perfect voor een originele digitale branding. ‘Uni’ staat voor het universele aspect: hobbyisten uit de (internationale) omgeving vinden hun betaalbare materialen. ‘Craft’ verwijst naar ‘knutselen, maken en creëren’. Generatieloos logo De …

Generatieloos logo voor Unicraft Lees meer »

ITZU brengt 3 identiteitspijlers met succes tot leven ITZU Voor de merkprofilering van bedrijven en organisaties stappen we bij Idearté af van ellenlange teksten over de missie en visie. Die komen in het beste geval tegen de muur te hangen, maar verdwijnen meestal toch meteen in een gesloten lade. Wij brengen de essentie van een …

ITZU brengt 3 identiteitspijlers met succes tot leven Lees meer »

Geslaagde mercato voor Topfanz Topfanz Topfanz specialiseert zich als Halens nichebedrijf in merchandising voor voetbalclubs uit België en Nederland. Om het groeiende succes bij te benen, realiseerden ze twee geslaagde transfers dankzij een online campagne. De uitdaging Topfanz is het geesteskind van Jo Appeltans. Als strategische merchandisingpartner helpt deze verborgen parel de fanbeleving bij professionele …

Geslaagde mercato voor Topfanz Lees meer »

Seizoensbrochure licht op CC De Bogaard Als karton en fluo samenkomen Cultuurcentrum De Bogaard in Sint-Truiden trekt de aandacht van cultuurliefhebbers met een brochure die in het oog springt. Licht en donker Het binnenwerk van de gids toont kleurcontrasten die blijven boeien. Cultuur met een fluogeel randje Elke pagina lijkt wel gedipt in de opvallend …

Seizoensbrochure CC De Bogaard licht op Lees meer »

Expo over Limburgers in Congo en Congolezen in Limburg: van een gekleurd naar een aantrekkelijk kleurrijk verhaal. Bacongo Sterk met kleur We gebruiken drie treffende kleuren met sterke contrasten. In de lay-out komen telkens twee portretten samen. Die symboliseren de twee perspectieven van waaruit de tentoonstelling het verhaal vertelt. Error De foutmelding toont dat er …

Bacongo: een gekleurd naar een aantrekkelijk kleurrijk verhaal Lees meer »

Psychiatrisch ziekenhuis krijgt naam en vorm Asster Met passie voor branding Voor het grootste psychiatrisch ziekenhuis in België creëerde Idearté een volledig nieuwe naam en branding. Met hun slagzin ‘passie voor psychiatrische zorg’ wordt meteen duidelijk welke richting ze uit willen. Asster werd feestelijk gelanceerd met het persevent ‘Verlichting’. Compacte infobrochure Een opname in het …

Psychiatrisch ziekenhuis krijgt naam en vorm: Asster Lees meer »

Vastgoed communicatie in 4 fases OHase – Building Group Jansen Het woonproject oHase is een toonbeeld van rustige architectuur, met het vizier gericht op het zonnige zuiden en de rust van het water. Zicht op zee ‘op zijn Hasselts’, ingebed in het groen. Samen met de familie Jansen gingen we op zoek naar bewoners voor dit …

Thuis aan het water in OHase Lees meer »

Mascotte ‘Oudsie’ communiceertnaar Oudsbergse jeugd Mascotte ‘Oudsie’ communiceert naar Oudsbergse jeugd Gemeente Oudsbergen Oudsbergen is een kindvriendelijke gemeente en wil dat graag in de verf zetten. Om hun communicatie naar de plaatselijke jeugd nog meer op de doelgroep af te stemmen, ging de gemeente op zoek naar een mascotte. Niet zomaar een leuk figuurtje, maar eentje …

Mascotte ‘Oudsie’ communiceert jeugd van Oudsbergen Lees meer »

Huisstijl en website die energiepositiviteit ademen Enerdo Naar een energiepositieve wereld Studiebureau Enerdo is vastberaden om de ecologische impact van wonen tot nul te herleiden en zelfs energiepositief te maken. Ze zien het als hun plicht ten opzichte van de komende generaties om de wereld mooier achter te laten. Innovatieve huisstijl & website In die …

Voel de energiepositiviteit van Enerdo Lees meer »

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars