Merk, product of dienst (her)lanceren

Zeg het met een cartoon Assurvita Zag je eind 2022 de vier originele cartoons van Assurvita? De verzekeringsgroep sloeg de handen in elkaar met cartoonist Kim Duchateau voor een eindejaarscampagne boordevol humor, die er op speelse wijze voor zorgde dat mensen gingen checken of hun verzekeringen nog wel in orde waren. De insteek? Een anders-dan-anders campagne om een …

Zeg het met een cartoon Lees meer »

Mee op de digitale trein Hoe we door het Digimee -project surften Online banking, aanmelden bij Itsme of een nieuwe gsm instellen: voor heel wat mensen is het allesbehalve evident. Acht gemeentes in Noord-Limburg (samen de DISV Regio Noord-Limburg) zagen velen van hun inwoners worstelen met al die nieuwe technologieën en lanceerden het Digimee-project. Doel …

Digimee Lees meer »

Het recept(enboekje) voor duidelijke communicatie in de voedingsindustrie InFlOOD Paleo, keto of intermittent fasting? Zijn koolhydraten des duivels, en moeten we allemaal een flinke schep proteïnepoeder aan ons ontbijt toevoegen? Je wordt op sociale media om de oren geslagen met tips over voeding. Maar de zelfverklaarde experts en fitfluencers die deze boodschap brengen, doen vaak …

InFlOOD Lees meer »

Only the strong survive? Groeilabz versterkt sociale ondernemingen Sociale ondernemers vooruit helpen Een branding maakt de essentie van een organisatie zichtbaar. En bij Groeilabz is dat: bootcamps waarin sociale ondernemers hun vaardigheden en kennis verbeteren. Daarin verwijst ‘groei’ naar professionele vooruitgaan. En ‘labz’ naar de actiegerichte aanpak. In het logo schuiven mensen letterlijk aan tafel …

Groeilabz versterkt sociale ondernemingen Lees meer »

Een veelzijdige rebranding voor een veelzijdige organisatie De Biehal De Biehal is een veelzijdig bedrijf. We gingen dan ook op zoek naar een veelzijdige branding, die al hun diensten omvat. Om bedrijven een betere inkijk te bieden in alle activiteiten, ontwikkelden we ook een overzichtelijke doelgroepgerichte brochure. sociaal-maatschappelijk karakter van de Biehal De vorm van …

Een veelzijdige rebranding voor De Biehal Lees meer »

ITZU brengt 3 identiteitspijlers met succes tot leven ITZU Voor de merkprofilering van bedrijven en organisaties stappen we bij Idearté af van ellenlange teksten over de missie en visie. Die komen in het beste geval tegen de muur te hangen, maar verdwijnen meestal toch meteen in een gesloten lade. Wij brengen de essentie van een …

ITZU brengt 3 identiteitspijlers met succes tot leven Lees meer »

Generatieloos logo Unicraft Uni + Craft Unicraft is een groothandel, gespecialiseerd in hobby- en knutselmateriaal. Dat vraagt om een lijnenstijl waarmee je eindeloos varieert. Perfect voor een originele digitale branding. ‘Uni’ staat voor het universele aspect: hobbyisten uit de (internationale) omgeving vinden hun betaalbare materialen. ‘Craft’ verwijst naar ‘knutselen, maken en creëren’. Generatieloos logo De …

Generatieloos logo voor Unicraft Lees meer »

Geslaagde mercato voor Topfanz Topfanz Topfanz specialiseert zich als Halens nichebedrijf in merchandising voor voetbalclubs uit België en Nederland. Om het groeiende succes bij te benen, realiseerden ze twee geslaagde transfers dankzij een online campagne. De uitdaging Topfanz is het geesteskind van Jo Appeltans. Als strategische merchandisingpartner helpt deze verborgen parel de fanbeleving bij professionele …

Geslaagde mercato voor Topfanz Lees meer »

Functional Body ontpopt zich tot Evoke Health Hub Evoke Health Hub In 2008 richtten Christophe en Evie Functional Body op. Hun doel was zoveel mogelijk mensen net als hen laten ervaren hoe een gezonde, actieve en evenwichtige levensstijl alles gewoon beter maakt. Aan dit inspirerende verhaal breien ze met veel goesting een volgend hoofdstuk. Het …

Evoke Lees meer »

Seizoensbrochure licht op CC De Bogaard Als karton en fluo samenkomen Cultuurcentrum De Bogaard in Sint-Truiden trekt de aandacht van cultuurliefhebbers met een brochure die in het oog springt. Licht en donker Het binnenwerk van de gids toont kleurcontrasten die blijven boeien. Cultuur met een fluogeel randje Elke pagina lijkt wel gedipt in de opvallend …

Seizoensbrochure CC De Bogaard licht op Lees meer »

Benieuwd naar de kracht van duurzame communicatie? 

Meer inspiratie?

Bekijk nu onze 5 gratis webinars